اخبارخارجی

ناگلزمان: بایرن در مسیر صحیح حرکت می‌کند

بایرن در مسیر صحیح- یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بایرن مونیخ ساعاتی پیش موفق شد در خانه خود سومین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان را با پیروزی 5-0 مقابل ویکتوریا پلژن به پایان برساند تا صدرنشینی خود در گروه C را با اقتدار تثبیت کند.

باورایی‌ها با ارائه یک بازی کاملا برتر موفق شدند حریف چک خود را شکست داده و از سه بازی اول‌شان در مرحله گروهی حداکثر امتیاز را بدست بیاورند. یولیان ناگلزمان از عملکرد شاگردانش در این بازی کاملا راضی بود.

سرمربی بایرن با اشاره به اینکه پیروزی پرگل در لیگ قهرمانان در آستانه دیدار حساس و بزرگ روز شنبه تیمش در بوندس‌لیگا، مقابل دورتموند، برای بازیکنانش روحیه‌بخش است گفت با وجود انتقادها این بازی نشان داد که بایرن مونیخ در مسیر صحیح حرکت می‌کند.

ناگلزمان در پایان بازی در مصاحبه‌ای با خبرنگاران شرکت کرد و گفت:

عملکرد بایرن مونیخ
بچه‌ها امروز خوب بودند. عملکرد ایده‌آل تیم در یک بازی باید اینطور باشد. ما خیلی سریع نتیجه را مشخص کردیم و بعد بازی را تحت کنترل درآوردیم. با نیم‌نگاهی به بازی روز شنبه و نبرد دِر کلاسیکر مقابل دورتموند این بازی برای ما مهم بود. یک بازی جدی که با شایستگی در آن پیروز شدیم. این بازی نشان داد بایرن در حال حرکت در مسیر درست است.

عملکرد بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند و امروز به میدان رفتند
گراون‌برخ امروز خیلی خوب بود مثل بقیه بچه‌ها. او جاگیری‌های عالی دارد. البته او معمولا بیشتر از امروز تهاجمی کار می‌کند. استانیشیچ و مزروعی هم امروز خوب بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا