اخبارخارجی

نیمار به حریف خاطرات تلخ و شیرین رسید

بایرن رقیب قدیمی است-بایرن رقیب قدیمی استبایرن رقیب قدیمی استنیمار روزهای خوب و بد فراوانی در سال های اخیر هنگام رویارویی با بایرن مونیخ داشته است.

نیمار در سال 2022 در اوج آمادگی قرار داشته و در 36 بازی در تمامی رقابت ها، موفق به زدن 30 گل و ارسال 18 پاس گل شده است. کمتر از دو هفته تا آغاز جام جهانی بوده و برزیل با این نیمار آماده، بیشتر از همیشه به کسب عنوان قهرمانی ششم خود امیدوار است. اما امروز قرعه کشی لیگ قهرمانان نیز انجام شد و بر این اساس دو تیم مدعی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نیمار در دوران ورزشی خود در مقابل بایرن مونیخ تا امروز هفت بار به میدان رفته و آمار درخشان چهار گل و سه پاس گل را برابر این تیم قدرتمند و آلمانی به ثبت رسانده است. البته جالب اینجاست این ستاره برزیلی علیرغم درخشش مقابل بایرن مونیخ، از نظر تیمی شرایط چندان خوبی را نداشته و سه پیروزی و چهار شکست را برابر باواریایی ها تجربه کرده است.

نیمار

همچنین شرایط در لباس پاری سن ژرمن برای این بازیکن چندان خوب نبوده و در حقیقت نیمار سه گل از چهار گل خود برابر بایرن مونیخ را در جریان همان دو تقابل ابتدایی با لباس بارسلونا به ثمر رسانده است. در پنج دیدار بعدی سهم نیمار تنها یک بار گلزنی بوده و حالا این ستاره برزیلی امیدوار است در آن مقطع نیز همانند امروز آماده و سرحال بوده و بتواند زمینه پیروزی پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ را فراهم کند.

البته بی تردید شکست در فینال لیگ قهرمانان سال 2020، بدترین خاطره نیمار از بازی برابر بایرن بوده است و حالا مهاجم برزیلی امیدوار به جبران آن شب تلخ در لیسبون خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا