اخبارخارجی

بحران در بارسلونا؛ پیکه دستمزدش را کاهش نداد

بحران در بارسلونا؛ پیکه دستمزدش را کاهش نداد

مذاکرات برای کاهش دستمزد جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، به نتیجه نرسید و متوقف شد.خریدهای گرانقیمت بارسا و سختگیری مالی لالیگا باعث شده است که این باشگاه بار دیگر به کاهش دستمزد بازیکنانی مانند پیکه نیاز داشته باشد.
این در حالی است که مدیران این باشگاه اهرم مالی چهارم را با فروش 24.5 درصد از سهام بارسا استودیو فعال کردند تا بتوانند قرارداد بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را ثبت کنند.
با این حال قرارداد ژول کنده هنوز ثبت نشده است و از سوی دیگر بارسا همچنان قصد دارد به تقویت تیمش در این تابستان ادامه دهد و گفته می‌شود با مارکوس آلونسو به توافق رسیده است و برای انجام این کار نیاز به همکاری بازیکنانش دارد.
در حالی که پیش از این اعلام شده بود که پیکه آماده است تا دستمزدش را کاهش دهد و حتی به مدیران بارسا اعلام کرده که این فصل حاضر است بدون دریافت دستمزد برای این تیم بازی کند اما به نظر می‌رسد که شرایط به شکل متفاوتی پیش رفته است و باعث بحران در بارسا شده است.

جرارد پیکه

روزنامه اسپورت مدعی شده است که مذاکرات بارسا و نمایندگان پیکه برای توافق بر سر قراردادی جدید با کاهش دستمزد این بازیکن در فصل 23-2022 به نتیجه نرسیده و متوقف شده است.
هیچ تاریخ دقیقی برای بازگشت احتمال و از سر گرفتن دوباره این مذاکرات اعلام نشده است اما کاهش دستمزد این بازیکن برای بارسا از اهمیت خاصی برخوردار است چون آنها فرصت زیادی برای ثبت قرارداد کنده ندارند و پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز کمتر از سه هفته دیگر بسته خواهد شد.
بارسا امیدوار است که بتواند هرچه زودتر راه حلی برای خروج از این بحران پیدا کند و شرایط را برای ثبت قرارداد کنده و جذب آلونسو فراهم کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا