اخبارخارجی

تیم پاتر به آستون ویلای جرارد هم رحم نکرد

بردهای ادامه دار تیم پاتر-چلسی با دو گل میسون مونت در ویلاپارک برابر استون ویلا به پیروزی رسید تا روند پیروزی‌هایش را ادامه دهد

چلسی که با گراهام پاتر این هفته ها روی دور پیروزی قرار دارد، امروز به زمین استون ویلا آمده بود تا با کسب پیروزی احتمالی، جایگاهش در رده چهارم را مستحکم کند. میزبان با کسب 9 امتیاز از 9 بازی در رده شانزدهم قرار داشت.

در دقیقه دوم بازی استون ویلا صاحب بخت گلزنی شد. روی همکاری لوئیز و دنی اینگز، ستاره برزیلی می توانست دروازه چلسی را باز کند ولی ضربه او را کپا مهار کرد.

بردهای ادامه دار تیم پاتر

در دقیقه ششم بازی چلسی به گل رسید. دفع ناقص و عجیب مینگز با ضربه سر اجازه داد تا مونت در درون محوطه جریمه استون ویلا صاحب توپ شده و با مارتینز تک به تک شود. ضربه بغل پای دقیق مونت در نهایت گل نخست چلسی را به دنبال داشت.

در دقیقه 15 بازی ضربه سر بیلی مماس با تیر دروازه چلسی به بیرون رفت. در دقیقه 21 کپا سه بار متوالی دروازه چلسی را نجات داد. او ضربات مینگز، کوتینیو و رمزی را بی اثر گذاشت تا چلسی همچنان 0-1 پیش باشد.

در دقیقه 37 بازهم کپا منجی دروازه تیمش شد. ضربه سر اینگز روی سانتر بیلی را کپا از زیر تیر دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد. در دقیقه 41 شوت کای هاورتز با برخورد به تیر دروازه ویلا به اوت رفت تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 آبی ها به پایان برسد.

میسون ماونت

ستون ویلا نیمه دوم برای جبران گل خورده کار را بهتر شروع کرد ولی تا دقیقه 60 بازی نتوانست موقعیت جدی خلق کند. در این لحظه ابتدا کپا ضربه لوئیز را برگشت داد و در برگشت ضربه مک‌گین ضعیف بود و بازهم کپا آن را مهار کرد.

چلسی در دقیقه 63 توسط مونت به گل دوم رسید. او روی یک ضربه کاشته و به زیبایی دروازه ویلا را باز کرد تا برتری چلسی به دو گل برسد.

ویلا پس از دریافت این گل بازی را کاملا در اختیار گرفت و موقعیت هایی را هم روی دروازه چلسی خلق کرد که هیچکدام به گل تبدیل نشدند تا شاگردان پاتر از این بازی هم دست پر خارج شوند. در نهایت این بازی با برتری 2-0 چلسی تمام شد.

خوشحالی پس از گل میسون ماونت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا