اخبارخارجی

یونایتد 2-0 تاتنهام:بردی آسان در بازی به ظاهر دشوار

بردی آسان در بازی به ظاهر دشوار؛منچستریونایتد در شبی که کاملا برتر از حریف بود و موقعیت های گلزنی به مراتب بیشتری داشت، موفق شد با نتیجه 2-0 تاتنهام را شکست بدهد.

به گزارش “اهل ورزش“، شاگردان اریک تن هاخ در دیدار امشب نمایش خوبی داشتند و اگر درخشش هوگو لوریس نبود می توانستند در همان نیمه اول کار را تمام کنند اما در نهایت با گل های فرد و برونو فرناندز در نیمه دوم توانستند به سه امتیاز این بازی خانگی برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 7 این آنتونی بود که صاحب اولین موقعیت بازی شد اما شوت محکم او را لوریس راهی کرنر کرد.
روی همین ضربه کرنر، ارسال برونو فرناندز به فرد رسید و شوت محکم او را لوریس از بالای دروازه به بیرون فرستاد.
دو دقیقه بعد بار دیگر آنتونی پشت محوطه جریمه تاتنهام صاحب فرصت شد و این بار ضربه او با بدشانسی به تیرک دروازه تاتنهام برخور کرد و به بیرون رفت.
در ادامه باز هم این بازیکنان یونایتد بود که توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 21، روی پاس در عمق فرد، این بار راشفورد در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی بار دیگر لوریس اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.

بردی آسان در بازی به ظاهر دشوار

یک دقیقه بعد، خطای کریستین رومرو روی فرد، یک ضربه آزاد نصیب منچستریونایتد کرد. برونو فرناندز پشت توپ قرار گرفت و ضربه دیدنی او می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما لوریس از زیر تیر دروازه، توپ را به بیرون فرستاد.

در دقیقه 24 لوریس یک بار مجبور به واکنش شد و این بار والی دیدنی لوک شاو را به بیرون زد تا بازی همچنان مساوی دنبال شود.
حملات یونایتد ادامه پیدا کرد و در دقیقه 28 نوبت کاسمیرو بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما شوت زمینی او از کنار دروازه تاتنهام به بیرون رفت.

بردی آسان در بازی به ظاهر دشوار
در ادامه بازی کمی متعادل تر شد و حملات یونایتد به موقعیت خطرناک دیگری منجر نشد. در مقابل در آخرین دقایق نیمه اول، این بازیکنان تاتنهام بودند که می توانستند برخلاف جریان بازی به گل برسند ولی داوید دخیا ضربه هری کین را برگشت داد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم یونایتد هجومی آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. روی پاس جیدون سانچو بود که فرد پشت محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شد و شوت او بعد از برخورد به اریک دایر منحرف شد و در گوشه دروازه لوریس جای گرفت.

بردی آسان در بازی به ظاهر دشوار

بعد از این گل، باز هم این بازیکنان یونایتد بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و در مقابل بازیکنان تاتنهام به دنبال استفاده از ضد حملات بودند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 69 یونایتد به گل دوم رسید.

ابتدا روی یک سانتر بلند به پشت مدافعان یونایتد، هری کین صاحب موقعیت شد اما شوت او را دخیا دفع کرد. در حالی که کمک داور اول بازی به دلیل قرار داشتن کین در موقعیت آفساید، پرچمش را بالای برده بود، داور دستور به ادامه کار داد و بازیکنان یونایتد یک ضدحمله سریع را ترتیب دادند. توپ در سمت دیگر زمین و در محوطه جریمه تاتنهام به برونو فرناندز رسید و او هم با یک شوت تماشایی، لوریس را مغلوب کرد.

بردی آسان در بازی به ظاهر دشوار

یونایتد می توانست در دقیقه 74 به گل سوم برسد اما باز هم لوریس در مقابل راشفورد مقاومت کرد و اجازه نداد اختلاف بیشتر شود.
در دقایق پایانی هردو تیم دست به چند تغییر زدند اما این اتفاق تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به سود یونایتد به پایان رسید تا بردی آسان در بازی به ظاهر دشوار نصیب شاگردان اریک تن هاخ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا