اخبارخارجی

اینتر 4-0 ویکتوریا پلژن؛برد اینتر به بهای حذف بارسلونا

اینترمیلان امشب در خانه خود میزبان ویکتوریا پلژن بود و موفق شد در پنجمین بازی‌اش در لیگ قهرمانان این تیم را 4-0 شکست دهد.این برد اینتر به بهای حذف بارسلونا از مرحله گروهی می باشد.

به گزارش “اهل ورزش“، دیدارهای امشب گروه C لیگ قهرمانان برای تعیین تکلیف تیم‌های صعودکننده اهمیت زیادی دارد. اینتر در اولین بازی امشب گروه در ورزشگاه خانگی‌اش جوزپه مه‌آتزا، مقابل ویکتوریا پلژن ایستاد.

اینتر پیش از این بازی از 4 بازی قبلی خود 7 امتیاز به دست آورده بود و امیدوار بود در مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه سه امتیاز را به خود اختصاص دهد تا با 10 امتیاز صعودش را قطعی کند. بارسلونا به عنوان تیم سوم گروه 4 امتیازی است و حتی اگر دو بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد با اینتر 10 امتیازی مساوی خواهد شد اما اینتر به دلیل برتری در بازی‌های رو در رو صعود خواهد کرد. همه این‌ها در گروی پیروزی اینتر در دیدار امشب مقابل ویکتوریا پلژن بود.

برد اینتر به بهای حذف بارسلونا

در دقیقه 25 دی‌مارکو و میختاریان باید اینتر را پیش می‌انداختند ولی ناکام ماندند. ادین ژکو متوجه شد دی‌مارکو فضایی خود در اختیار دارد و او را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. توپ او دفع شد اما در بازگشت باستونی سانتری به درون محوطه جریمه ارسال کرد ولی ضربه سر میختاریان را سنگربان ویکتوریا دفع کرد. این توپ بازگشتی را دی‌مارکو می‌توانست به گل تبدیل کند که موفق نبود.

در دقیقه 34 هم شوت والی درخشان لائوتارو مارتینز را هیدا، دروازه‌بان ویکتوریا دفع کرد. میختاریان با سانتری دقیق توپ را در اختیار لائوتارو گذاشته بود.

برد اینتر به بهای حذف بارسلونا

اما یک دقیقه بعد اینتر به گل رسید. فشارهای نراتزوری بالاخره جواب داد تا قفل دروازه ویکتوریا پلژن در دقیقه 35 باز شود. دی‌مارکو با یک پاس به جناح چپ باستونی را صاحب توپ کرد و او سانتری خطرناک به سمت دروازه ارسال کرد. توپ از ادین ژکو گذشت ولی میختاریان موفق شد با یک ضربه سر دروازه تیم ویکتوریا پلژن را باز کند.

اینتر در دقیقه 40 هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما وقتی پاس دی‌مارکو به لائوتارو رسید شوت او به کنار دروازه ویکتوریا برخورد کرد تا گل دوم نراتزوری به ثمر نرسد.

دو دقیقه بعد دومین گل اینتر به ثمر رسید. در دقیقه 42 بارلا با ارسال پاسی به جناح چپ دی‌مارکو را صاحب توپ کرد و او بعد از پیشروی ارسالی به سمت دروازه داشت که ژکو در بهترین نقطه ممکن حضور داشت تا توپ را از فاصله نزدیک وارد دروازه کند. نیمه اول با برتری 2-0 اینتر به پایان رسید.

برد اینتر به بهای حذف بارسلونا

با شروع نیمه دوم حملات اینتر ادامه داشت و در دقیقه 55 بازیکنان این تیم تیر دورازه ویکتوریا را به لرزه درآوردند. شوت پای راست کات‌دار و تماشایی میختاریان به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا سومین گل اینتر به ثمر نرسد.

نراتزوری اما در دقیق 66 به گل سوم رسید. بارلا با یک پاس استثنایی خط دفاعی ویکتوریا را محو کرد و توپ را به لائوتارو رساند. او با یک چرخش ژکو را صاحب توپ کرد تا با شوتی سریع دومین گل خود و سومین گل اینتر را به ثمر برساند.

در دقایق بعدی اینتر کمی عقب کشید و ویکتوریا جلوتر بازی می‌کرد. اما در دقیقه 81 اینتر روی یک ضدحمله شوت دامفرایس می‌توانست چهارمین گل اینتر را به ثمر برساند که توسط دروازه‌بان ویکتوریا مهار شد.

برد اینتر به بهای حذف بارسلونا

اما در دقیقه 87 روملو لوکاکو که چهار دقیقه قبل به جای لائوتارو مارتینز وارد میدان شده بود چهارمین گل اینتر را به ثمر رساند. لاکاکو با خواکین کورئا، که مثل خودش به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود، یک و دویی انجام داد و توپ را به گوشه دروازه ویکتوریا پلژن فرستاد. این اولین گل لوکاکو بعد از رهایی از مصدومیت بود.

در نهایت شاگردان اینزاگی موفق شدند حریف چک خود را 4-0 شکست دهند تا در ورزشگاه سن‌سیرو جشن صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان را یک هفته قبل از پایان مرحله گروهی برگزار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

دکمه بازگشت به بالا