اخبارخارجی

رئال 2-1 بتیس؛ پیروزی با گل‌های برزیلی

رئال مادرید در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید لالیگا به مصاف بتیس رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود.رئال مادرید که سه هفته اول فصل جدید را با سه پیروزی پیاپی پشت سر گذاشته بود؛ در حالی برای اولین بار در فصل جدید قدم به سانتیاگو برنابئو گذاشت تا اولین بازی خانگی‌اش را برگزار کند که امیدوار بود روند پیروزی‌هایش تداوم داشته باشد.

تنها 9 دقیقه از بازی می‌گذشت که رئال به گل رسید. داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال از خط دفاعی خودی توپ را تصاحب کرده و با پاسی بلند از روی خط دفاعی بتیس وینیسیوس جونیور را صاحب توپ کرد تا او با ضربه‌ای تماشایی دروازه بتیس را باز کند.

اما خوشحالی رئالی‌ها تنها هشت دقیقه طول کشید و سرخیو کانالس در دقیقه 17 کار را به تساوی کشاند. رئالی‌ها که به نظر می‌رسید بعد از رسیدن به گل حریف را دست‌کم گرفته‌اند به لطف درخشش بازیکن سابق‌شان، کانالس، گل تساوی را دریافت کردند. روی یک پرتاب اوت، بورخا ایگلسیاس با پاس به عقبی تک‌ضرب کانالس را صاحب توپ کرد تا او دروازه کورتوا را باز کند.

برد برزیلی برای تصاحب مقتدرانه

در ادامه بازی رئال مادرید صاحب دو موقعیت گلزنی شد که توسط وینیسیوس و شوامنی هدر رفت تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم بازی کم افت و خیز‌تر از نیمه اول دنبال می‌شد و دو تیم تنها چند فرصت نصفه و نیمه روی دروازه هم خلق کردند. در دقیقه 63 آنچلوتی، ادوارد کاماوینگا را از زمین بیرون کشید تا فدریکو والورده به میدان برود.

تعویض آنچلوتی به یک تعویض طلایی تبدیل شد چرا که والورده پاس گل دوم رئال را به رودریگو داد تا رئال دوباره پیش بیفتد. والورده پاس کارواخال را دریافت کرد و در اولین ضربه‌ای که در این بازی به توپ زد توپ را به رودریگو رساند تا او از فاصله نزدیک دومین گل رئال را به ثمر برساند.

برد برزیلی برای تصاحب مقتدرانه

در دقیقه 70 مودریچ توپ را به تیر دروازه بتیس کوبید تا نشان دهد رئالی‌ها همچنان برای گلزنی عطش دارند. با اینکه بتیس قبل از گل رودریگو دقایقی بهتر از رئال کار کرده بود ولی بعد از دریافت گل دوم کاملا میدان را به حریف واگذار کرده بود. سه تعویض این تیم در دقایق بعدی هم نتوانست گره از کار بسته بتیسی‌ها باز کند.

به نمایش گذاشتن جام قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو

در ادامه مسابقه رئالی‌ها چند موقعیت دیگر هم روی دروازه بتیس خلق کردند اما کروس و بنزما و والورده روی این موقعیت‌ها که چندان خطرناک نبودند؛ موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند تا بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا