اخبارخارجی

فیورنتینا 3-4 اینتر: برد دراماتیک در وقتهای اضافه

برد دراماتیک در وقتهای اضافه-اینتر در هفته یازدهم سری آ امشب مهمان فیورنتینا بود و در یک بازی پرگل و دراماتیک موفق شد حریف را 4-3 شکست دهد.

 اینتر که فصل جدید را در سری آ خوب آغاز نکرده بود بعد از دو پیروزی پیاپی در هفته‌های گذشته با روحیه بالاتر به فلورانس رفت تا در هفته یازدهم این لیگ با فیورنتینا دیدار کند.

اینتر خیلی زود به گل رسید تا بازی را در خانه فیورنتینا طوفانی آغاز کند. میلنکوویچ، دفاع وسط صرب فیورنتینا، در مرز محوطه جریمه این تیم در دوئل با کورئا شکست خورد تا توپ سرگردان به لائوتارو مارتینز برسد. او توپ را به نیکولو بارلا رساند تا این هافبک ایتالیایی با بیرون پا اولین گل بازی را به ثمر برساند.

اینتر که بازی را پرقدرت آغاز کرده بود در دقیقه 15 اختلاف را به دو گل رساند. باز هم اشتباه بازیکنان فیورنتینا باعث شد پاس سرگردان بازیکنان این تیم به لائوتارو مارتینز برساند. او با پیشروی سریع خودش را به موقعیت مناسب رساند و با یک ضربه دقیق دروازه فیورنتینا را باز کرد تا بازی خوب خود را با گلزنی تکمیل کند.

در دقیقه 31 فیورنتینا صاحب پنالتی شد. فیورنتینا که در حال حمله بود با خطای دی‌مارکو، بازیکن اینتر، روی بوناونتورا مواجه شد و داور بعد از بررسی این صحنه توسط VAR نقطه پنالتی را نشان داد. آرتور کابرال، مهاجم برزیلی فیورنتینا، پشت توپ ایستاد و دروازه اونانا را باز کرد.

اینتر در دقایق باقی‌مانده نیمه اول تا حدودی بهتر از فیورنتینا کار کرد و یک فرصت گلزنی این تیم توسط دی‌مارکو از دست رفت. نیمه اول با برتری 2-1 اینتر به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما در دقیقه 60 فیورنتینا کار را به تساوی کشاند. روی یک ضدحمله جاناتان ایکونه سانتر کوامه را دریافت کرد و با اینکه فاصله زیادی با دروازه اینتر داشت خودش را به سرعت به محوطه جریمه رساند و با شوتی سرکش اونانا را تسلیم کرد.

در دقایق بعدی اینتر فشار بیشتری روی دروازه فیورنتینا می‌آورد و به دنبال پیش افتادن دوباره از حریف بود. پاس ژکو به مارتینز در دقیقه 71 او را مقابل دروازه‌بان فیورنتینا قرار داد تا بعد از برخورد این دو بازیکن لائوتارو نقش زمین شود. کمک‌داور هم پرچم خود را به علامت آفساید بالا آورده بود. داور بعد از بررسی صحنه با VAR به سود اینتر اعلام پنالتی کرد. لائوتارو مارتینز پشت توپ ایستاد و سومین گل اینتر را وارد دروازه فیورنتینا کرد.

درحالیکه اینتر فاصله کمی با پیروزی داشت فیورنتینا در دقیقه 90 بار دیگر کار را به تساوی کشاند. کرنر ارسالی این تیم با ضربه سر ملینکوویچ روی مرز محوطه جریمه به عقب پاس داده شد تا لوکا یوویچ با ضربه‌ای آکروباتیک توپ را وارد دروازه کند و یکی از گلهای زیبای این فصل سری آ را به ثمر برساند.

درحالیکه همه چیز نوید پایان این بازی دراماتیک را با تساوی 3-3 می‌داد اینتری‌ها تا آخرین لحظه به تلاش ادامه دادند و در دقیقه 90+5 ژکو توپ را تصاحب کرده و به ژکو سپرد. پاس گل او به میختاریان توسط ونوتی قطع شد اما توپ دوباره به میختاریان رسید تا بعد از برخورد به ساق پایش وارد دروازه فیورنتینا شود تا اینتر بعد از نبردی نفس‌گیر سه امتیاز این بازی را در خانه حریف به حساب خود واریز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =

دکمه بازگشت به بالا