اخبارخارجی

برزیل 2-0 صربستان؛ ریچارلیسون صرب‌ها را قیچی کرد

برزیل حالا ترسناک است-برزیل با یک نمایش تماشاگرپسند و سراسر هجومی، نسخه صربستانِ چغر را پیچید.

برزیلِ مدعی گام اول را محکم برداشت. نمایش عالی شاگردان تیته، نتیجه مسابقه دو تیم برزیل و صربستان در مرحله گروهی جام جهانی 2018 را تکرار کرد؛ مسابقه‌ای که اتفاقا داورش علیرضا فغانی بود.

اهل ورزش | جدی‌ترین موقعیت نیمه اول بازی برای برزیل رقم خورد؛ وینیسیوس پس از اشتباه میلنکوویچ صاحب یک موقعیت خوب شد اما در زدن ضربه آخر تعلل کرد و شوتش به بیرون رفت. در شروع نیمه دوم پس از اشتباه خط دفاعی صربستان، رافینیا با دروازه‌بان تک‌به‌تک شد اما وانیا میلینکوویچ ساویچ موفق شد دروازه را نجات دهد.

در دقیقه 60 مسابقه، برزیل به گلزنی بسیار نزدیک شد اما شوت محکم الکس ساندرو از میانه زمین به تیر عمودی دروازه خود و برگشت. دو دقیقه بعد، سلسائو به گل رسید. نیمار با حرکتی انفرادی به محوطه جریمه رسید و وینیسیوس جونیور اقدام به شوت‌زنی کرد. وانیا توپ را برگشت داد اما در ریباند، ریچارلیسون دروازه خالی را گشود. در دقیقه 66 برزیل روی یک ضدحمله که توسط نیمار ترتیب داده شد، در آستانه گلزنی قرار گرفت اما هنگامی که وینیسیوس در محوطه جریمه صاحب توپ شد، لیز خورد و بدترین شوت ممکن را زد.

برزیل در دقیقه 72 یک سوپرگل زد؛ سانتر وینیسیوس با کنترل ریچارلیسون و ضربه آکروباتیک او همراه شد تا این گل برزیل یکی از نامزدهای بهترین گل جام جهانی قطر شود! در دقیقه 81 بازهم برزیل تیر دروازه صرب‌ها را لرزاند و این بار شوت کاسمیرو به تیر خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا