اخبارخارجی

برنتفورد 0-3 آرسنال؛ بازگشت به صدر جدول

برنتفورد 0-3 آرسنال؛ بازگشت به صدر جدول؛ به گزارش “اهل ورزش“، آرسنال بعد از کسب پنج پیروزی متوالی و البته شکست برابر منچستریونایتد، این هفته با سه گل در خانه برنتفورد به برتری دست یافته و دوباره بالاتر از منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند. سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد در این دیدار فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرد و تیم میزبان در غیاب این بازیکن حرفی برای گفتن برابر آرسنال نداشت.

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 17 به گل اول دست یافت. ارسال کرنر از سوی بوکایو ساکا از سمت راست با ضربه سر ویلیام سالیبا همراه شد و علی‌رغم اعتراض بازیکنان برنتفورد، تصاویر نشان می‌داد توپ به‌طور کامل از خط رد شده است.

برنتفورد 0-3 آرسنال؛ بازگشت به صدر جدول

حملات توپچی‌ها روی دروازه حریف ادامه یافت و 10 دقیقه بعد آنها به گل دوم نیز دست یافتند. این بار ارسال گرانیت ژاکا از سمت چپ در مرکز محوطه به گابریل ژسوس رسید و ستاره برزیلی آرسنال با ضربه سر دقیق خود موفق شد برتری تیمش را دو برابر کند.

دقایقی بعد گرانیت ژاکا از پشت محوطه جریمه برای باز کردن دروازه حریف اقدام کرد، اما ضربه او راهی به دروازه برنتفورد پیدا نکرد.

در لحظات پایانی نیمه اول امبوئمو می‌توانست با ضربه سر در مقابل دروازه آرسنال اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او نیز داخل چارچوب نبود. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و آرسنال با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

برنتفورد 0-3 آرسنال؛ بازگشت به صدر جدول

توپچی‌ها در نیمه دوم نیز نمایشی هجومی داشته و خیلی زود به گل سوم دست یافتند. روی پاس کوتاه و عرضی بوکایو ساکا، فابیو ویرا پشت محوطه صاحب توپ شده و با یک ضربه فوق العاده و تماشایی، زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

در دقیقه 57 گابریل ژسوس از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرده و از زاویه‌ای دشوار می‌توانست برای بار دوم در این دیدار گلزنی کند، اما رایا با عکس العملی خوب دروازه برنتفورد را نجات داد. 10 دقیقه بعد این بار بوکایو ساکا از درون محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما رایا باز هم به خوبی واکنش نشان داد.

برنتفورد 0-3 آرسنال؛ بازگشت به صدر جدول

در ادامه و روی پاس باپتیسته بود که دامسگارد در محوطه جریمه آرسنال صاحب توپ شده و برای ضربه زدن اقدام کرد، اما آرون رامسدل این شوت را مهار کرده و اجازه نداد دروازه باز شود. در دقیقه 85 این بار ضربه گابریل ژسوس روی حرکتی انفرادی با هم با مهار رایا همراه شد و در نهایت آرسنال با نتیجه 0-3 توانست حریف خود را مغلوب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا