اخبارخارجی

بهترین پیراهن تاریخ تیمهای MLS از تاسیس لیگ تاکنون_بخش دوم

فصل 2022، MLS در حال رسیدن به مراحل پایانی خود است و لس آنجلس اف سی در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و 7 بازی از فصل باقی مانده است. به‌ علت نزدیک شدن به پایان این مسابقات، بهترین لباس های خانگی تیمهای لیگ  هر فصل MLS را گردآوری کرده‌ایم، که از 26 سال پیش با صدای بلند و پر زرق و برق شروع شده است و به طراحی‌های پیچیده‌تر امروزی ادامه داده است.به همین خاطر در دو بخش به معرفی این تیمها خواهیم پرداخت.در بخش اول تا فصل 2010 را مرور نمودیم ،در این بخش هم به معرفی مابقی فصل ها میپردازیم.

فصل 2011

پورتلند

باشگاه دیگری که به محض ورود به MLS تأثیر خود را گذاشت، پورتلند تیمبرز بود که برای اولین فصل حضور خود پیراهن اسپلیت با سایه‌های متفاوت سبز که در هر طرف استفاده می‌شد و با جزئیات زرد روشن که زیبایی خاصی به لباس بخشیده بود، نشان باشگاه نیز که  تبر بود بر روی پیراهن خودنمایی میکرد.

فصل 2012

لس آنجلس

در فصل 2012 تیم نیویورکی با خوشحالی رنگ‌های سفید، آبی و طلایی را در طراحی لباس بهبود بخشید. یک الگوی ظریف کهکشانی حتی برای تزئین داخل گردن استفاده شد.

فصل 2013

تورنتو

تورنتو شاید کمی با تصاویر کانادایی برای پیراهن فصل 2013 خود که دارای یک برگ افرای قرمز رنگ بزرگ بود،باعث جلب توجه شد. این طرح با بخش‌های قرمز تیره بیشتری که از برگ مرکزی و جزئیات سرمه‌ای در سراسر دوخت و دور گردن و یقه سرچشمه می‌گیرد، تکمیل شد.

فصل 2014

ونکوور

هموطنان کانادایی Vancouver Whitecaps خطوط افقی سنتی خود را با یک الگوی مورب جایگزین کردند. راه راه‌ها در یک الگوی گرادیان اجرا می‌شدند، از آبی روشن به سایه تیره‌تر تغییر می‌کردند و به تکمیل پایه سفید پیراهن کمک می‌کردند تا با رنگ‌های مختلف تاج باشگاه تکمیل شود.

فصل 2015

اورلاندو

زمانی که کاکا وارد MLS شد، با تیم تازه تاسیس اورلاندو سیتی بود. این باشگاه که اولین حضور خود را در MLS انجام میداد، دارای لباسی به رنگ بنفش سلطنتی درخشان بود. ترکیب رنگ سلطنتی با استفاده از جزئیات طلایی در اطراف یقه و روی تاج خورشید اورلاندو ادامه یافت.

فصل 2016

کلمبوس

در فصل 2016، تیم کلمبوس رنگ های کلاسیک خود را عوض کردند. چیزی که زمانی زرد با نوشته مشکی بود با نوشته زردو تنه سیاه شد و کیت ها بسیار بهتر شدند. اولین کیت با این طراحی جدید همچنین یک الگوی شطرنجی تونال سراسری را به پایه مشکی معرفی کرد.

فصل 2017

مونترال

Impact de Montreal که اکنون با نان CF Montreal  شناخته می شود، موفق شد خطوط آبی-به-آبی خود را برای فصل 2017 به طرز ماهرانه ای بهبود بخشد. “خاکستری یخی” باشگاه روی دو نوار نازک تر استفاده شد، در حالی که نشان الهام گرفته از فرانسه و سایر جزئیات روی پیراهن را نیز تزئین می کرد.

فصل 2018

کانزاس سیتی_بهترین لباس های خانگی

از برخی جهات، اسپورتینگ کانزاس سیتی، که زمانی برای پیراهن های رنگین کمانی خود شناخته می شد، نشان می دهد که MLS از روزهای بی دغدغه اش در اواسط دهه 90 تا چه حد پیشرفت کرده است. در فصل 2018، باشگاه یک طرح بسیار بزرگتر را منتشر کرد، بدون رنگین کمان. در عوض، یک پیراهن آبی روشن، با یقه‌ای معقول و چند راه راه هوشمندانه طرح خیلی زیبایی بود.

فصل 2019

اف سی سینسیناتی در طول تاریخ خود با خطوط نارنجی و آبی خود دست و پنجه نرم کرده است، اما اولین کیت MLS آنها برداشتی نوآورانه از طراحی بود. نوارهای نارنجی در قسمت جلو شکسته شدند و هر کدام از خطوط مورب با اندازه و عرض متفاوت ساخته شده بود تا برداشتی کاملاً جدید از راه راه های کلاسیک ایجاد کند.

فصل 2020

کلرادو راپیدز_بهترین لباس های خانگی

از زمانی که کلرادو راپیدز از سمت رنگ آبی حرکت کردند و آن را تغییر دادند، طراحی را کامل کردند. کیت خانگی 2020 تقریباً به طور کامل از رنگ آبی روشن اجتناب کرد و از آن فقط برای سه راه راه آدیداس استفاده کرد که روی شانه ظاهر می شد. این جزئیات لباس خانگی لیورپول در سال 1992 را به یاد می آورد که یک کلاسیک تمام عیار در دوران لیگ برتر بود.

فصل 2021

آتلانتا

پس از سال‌ها خطوط عمودی کاملاً زیبا و قرمز و مشکی، آتلانتا یونایتد در فصل 2021 اوضاع را تغییر داد. پیراهن جدید عمدتاً مشکی بود و فقط پنج نوار نازک قرمز در وسط آن قرار داشت. گویی این به اندازه کافی خوب نبود، آتلانتا یونایتد طراحی را با جزئیات طلایی متالیک کلاسیک خود تکمیل کرد.

فصل 2022

لس آنجلس اف سی_بهترین لباس های خانگی

لس آنجلس اف سی که خانه جدید گرت بیل و جورجیو کیلینی می باشد و قبلاً با پیراهن خانگی خود در این لیست انتخاب شده است. رنگ‌های مشکی و طلایی باشگاه همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اگرچه الگوی هنری دکوی چشم‌نواز به کل پیراهن اضافه شده است. همه اینها برای جشن گرفتن پنجمین سالگرد باشگاه بوجود آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا