اخبارخارجی

تاتنهام 1-2 نیوکسل؛شب افتضاح لوریس

تاتنهام در شب افتضاح لوریس، در خانه خود با نتیجه 1-2 مغلوب نیوکسل شد.

به گزارش “اهل ورزش“، کمتر از یک ماه تا شروع رقابت های جام جهانی مانده و هوگو لوریس اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد. امشب تاتنهام روی اشتباهات این دروازه بان باتجربه و فرانسوی با نتیجه 1-2 برابر نیوکاسل شکست خورد و سه امتیاز حساس این دیدار در کورس رقابت برای قرار گیری بین چهار تیم بالای جدول را از دست داد.

شب افتضاح لوریس

گرچه این تاتنهام بود که بازی را بهتر آغاز کرد و یکی دو فرصت خوب گلزنی را نیز از دست داد، اما این نیوکسل بود که در اواسط نیمه اول به گل رسید. روی اشتباه عجیب هوگو لوریس و خروج اشتباه این دروازه بان فرانسوی، ویلسون صاحب موقعیت شده و توانست دروازه خالی تاتنهام را باز کند.

10 دقیقه بعد هوگو لوریس باز هم مرتکب اشتباه شده و پاس ضعیف او به سسنیون باعث شد در نهایت آلمیرون صاحب توپ شده و با یک ضربه تماشایی گل دوم نیوکسل در این دیدار را نیز به ثمر برساند. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیوکسل با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

شب افتضاح لوریس

تاتنهام در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. ارسال سون هیونگ مین با اثرگذاری کلمنت لنگله همراه شد و در نهایت هری کین در مقابل دروازه موفق به زدن گل اول تیمش شد. در ادامه ویلسون فرصت خوبی در برابر دروازه تاتنهام داشت که گل سوم را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت اتفاق خاص دیگری رخ نداد و نیوکسل با همان دو گل نیمه اول، 1-2 از سد اسپرز گذشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا