اخبارخارجی

تن‌هاخ نباید برنده 5 توپ طلا را تحقیر کند

تحقیر دارنده 5 توپ طلا-پائولو فوتره، اسطوره فوتبال پرتغال، اطمینان دارد که هدف اریک تن‌هاخ از به میدان فرستادن رونالدو در وقت های اضافه بازی با تاتنهام تحقیر او بود.

کریستیانو رونالدو دو هفته پیش و قبل از سوت پایانی دیدار منچستریونایتد مقابل تاتنهام و به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی، از اولدترافورد خارج و راهی خانه شد. در ادامه سرمربی جدید شیاطین سرخ یک جلسه رونالدو را از همراهی تیم محروم کرد و فوق ستاره پرتغالی بازی با چلسی را از دست داد. البته در نهایت مشکلات بین طرفین حل شد و رونالدو به تمرینات بازگشت. تن هاخ قصد داشت رونالدو را در وقت های اضافه به زمین بفرستد که باعث خشم او شد.

پائولو فوتره معتقد است رونالدو در سرپیچی از دستور مربی کار درستی کرد:«حرکت رونالدو درست بود و تن‌هاخ نباید چنین کاری انجام می داد. من برای تن‌هاخ احترام قائلم ولی او نباید فراموش کند که رونالدو برنده پنج توپ طلاست و چنین بازیکنی را نباید برای وقت تلف کردن به زمین فرستاد. رونالدو به زمین هم می رفت، جنجال می شد. اگر به میدان می رفت در واقع تحقیر شده بود. وقتی سرپیچی کرد نیز همه دیدیم که چه اتفاقی رخ داد.»

تحقیر دارنده 5 توپ طلا

فوتره ادامه داد:«اگر رونالدو آماده نیست، اصلا نباید دعوت شود. می توان به رونالدو 20 دقیقه میدان داد ولی دو دقیقه بازی، بی احترامی و تحقیر او است. در بازی برابر سیتی رونالدو بازی نکرد و تن‌هاخ گفت که برای حفظ احترام رونالدو به او میدان نداد ولی چطور شد که برابر تاتنهام احترام به رونالدو را فراموش کرد؟ رونالدو پرتغالی و هموطن من است ولی اگر مسی جای او بود نیز من همین را می گفتم.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا