اخبارخارجی

اتلتیکو 2 – لورکوزن 2: حذف تیم سیمئونه در متروپولیتانو

تساوی اتلتیکو و صعود پورتو-با تساوی برابر لورکوزن، تیم فوتبال اتلتیکو از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و پورتو راهی دور بعد شد.

اتلتیکو نتوانست از فرصت میزبانی در واندا مترو پولیتانو استفاده کند و این تیم برابر میهمان خود بایر لورکوزن با تساوی 2 – 2 متوقف شد. نتیجه ای که به معنای حذف تیم ال‌چولو از لیگ قهرمانان اروپاست.

لورکوزن زود و در دقیقه 9 به گل رسید. روبرت اندریش از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و توپ را به آدام هلوژک سپرد و این بازیکن نیز با پاسی در عمق، موسی دیابی را با گلر حریف در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه این بازیکن وارد دروازه اتلتیکو شد.

میزبان توانست در دقیقه 22 کار را به تساوی بکشاند. روی یک کار تیمی دیدنی، ابتدا آنخل کوریا توپ را روی خط محوطه جریمه به آنتوان گریزمان رسید و او با پاسی یک ضرب، توپ را به یانیک کاراسکو سپرد و این بازیکن با شوتی زمینی و دقیق، توپ را وارد دروازه بایر کرد.

موسی دیابی

در دقیقه 29 و روی اشتباه بد بازیکن اتلتیکو، میهمان گل دوم را نیز وارد دروازه اوبلاک کرد. ندیم امیری در پشت محوطه اتلتیکو توانست توپ را از آنخل کوریا بگیرد و با پاسی دیدنی، کالوم هودسون اودوی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن گل دوم را به ثمر رساند تا لورکوزن برنده به رختکن برود.

اتلتیکو در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل تساوی رسید. یانیک کاراسکو از سمت راست به حرکت درآمد و پس از چند سر توپ و مشغول کردن مدافعین میهمان، توپ را به رودریگو دپل سپرد که در پشت و گوشه محوطه جریمه حضور داشت و این بازیکن آرژانتینی با ضربه ای بغل پا و دیدنی به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه 58 آنتوان گریزمان می توانست گل سوم را به ثمر برساند که ضربه او را هرادسکی با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد. درست 2 دقیقه بعد اتلتیکو فرصت خوب دیگری را از دست داد. شوت کاراسکو را هرادسکی با واکنشی خوب دفع کرد و روی ریباند، شوت گریزمان به تور کنار دروازه برخورد کرد.

لورکوزن می توانست در فاصله 15 دقیقه تا پایان بازی به گل سوم برسد. روی یک ضد حمله سریع، موسی دیابی با اوبلاک تک به تک شد که توپ او به گوشه محوطه رفت و شوت او از زاویه بسته را سنگربان اتلتیکو راهی کرنر کرد. هرادسکی در دقیقه 80 باز هم دروازه تیمش را نجات داد. ضربه قیچی گریزمان را این دروازه بان با واکنشی دیدنی دفع کرد.

در دقیقه 82 اوبلاک با واکنشی به موقع تیمش را در بازی نگه داشت. روی یک ضد حمله دیگر، این بار پائولینیو صاحب موقعیت شد که گلر اسلوونیایی موفق به مهار توپ شد. اما نقطه اوج بازی در دقیقه نود هفتم مسابقه رقم خورد. جایی که داور مسابقه پس از بازبینی صحنه به سود اتلتیکو اعلام پنالتی کرد اما کاراسکو توپ را به دستان لوکای هرادسکی کوبید و در ریباند به طرزی ناباورانه ضربه اول به تیر افقی خورد و ضربه دوم هم پس از برخورد به مدافعین به بیرون رفت تا حذفی تراژیک، سیمئونه، اتلتیکو و تماشاگران را به بهت فرو ببرد.

این بازی در نهایت با تساوی 2 – 2 به پایان برسد. بدین ترتیب، حذف اتلتیکو از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و صعود پورتو به همراه بروژ به مرحله بعد قطعی شد. شاگردان سیمئونه در دور پایانی، به دنبال فرار از حذف کامل و حداقل راهیابی به لیگ اروپا هستند چرا که این تیم پنج و لورکوزن چهار امتیاز دارند.

تساوی اتلتیکو و صعود پورتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا