اخبارخارجی

ساسولو 0-0 میلان؛ نداشتن تمرکز بلای جان روسونری

در چارچوب هفته چهارم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و ساسولو از ساعت ۲۱:۰۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان استفانو پیولی در یک بازی خارج از خانه به مصاف ساسولو رفتند. در دقیقه 12 اولین فرصت گلزنی نصیب میلان شد ولی روسونری نتوانست دروازه حریف را باز کند. لیائو از سمت چپ توپ را بدست آورد و به سمت میانه میدان حرکت کرد تا بعد از پشت سر گذاشتن دو مدافع شوتی به سمت دروازه شلیک کند. شوت او از روی خط محوطه جریمه اما با فاصله نسبتا کم از بالای دروازه به اوت رفت.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی اما در دقیقه 21 رخ داد و ساسولو صاحب پنالتی شد. تورست‌وِد زا میانه میدان حرکت را آغاز کرد و توپ را در سمت چپ محوطه جریمه میلان به کریاکوپولوس سپرد. این وینگر ساسالو قصد عبور از بازیکنان میلان را داشت که توسط سلمکرز سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اما دومنیکو براردی این فرصت طلایی ساسولو را از دست داد و مانیان موفق شد شوت او را مهار کند. در ادامه نیمه اول بازی با اتفاق ویژه‌ای همراه نبود تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

تساوی بدون گل

در دقیقه 51 براردی بار دیگر در موقعیتی مشکوک سرنگون شد و بازیکنان ساسولو معتقد بودند هرناندز روی او مرتکب خطا شده است. اما داور دستور به ادامه بازی داد و پنالتی و یا ضربه آزاد به سود ساسولو اعلام نشد.

در ادامه بازی شاهد برخوردهای زیاد و چندین بار به زمین افتادن بازیکنان دو تیم بودیم که باعث شد دقایق زیادی از وقت مسابقه در این نیمه تلف شود. در دقیقه 59 مانیان دروازه‌بان میلان بعد از برخورد با توموری روی زمین افتاد و بعد از چند دقیقه به بازی برگشت.

درحالیکه وقتهای قانونی به پایان رسیده بود و بازی در وقتهای تلف‌شده ادامه داشت در دقیقه 91 میلان شاهد یک مصدومیت شدید بود و فلورنزی درحالیکه به شدت درد می‌کشید با کمک تیم پزشکی میلان به بیرون از زمین منتقل شد تا روسونری دقایق باقی‌مانده را ده نفره ادامه دهد. در نهایت بازی بعد از 99 دقیقه به پایان رسید و دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا