اخبارخارجی

رم 0-1 آتالانتا؛ جالوروسی در خانه کم آورد

تصمیمات عجیب مورینیو- آ اس رم در یک بازی خانگی به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد تا با سیزده امتیاز از هفت بازی در رتبه ششم جدول سری آ بایستد.

رم امیدوار بود در بازی خانگی امشب مقابل آتالانتا در هفته هفتم سری آ با یک پیروزی به رتبه‌های بالای جدول برسد. اما جوزه مورینیو با تصمیمات عجیب خود و در نهایت اخراج شدن در جریان مسابقه به یکی از دلایل ناکامی جالوروسی در مقابل آتالانتا تبدیل شد تا تیمش این بازی را با یک شکست پشت سر بگذارد.

هنوز بازی شروع نشده بود که یک تصمیم عجیب ژوزه مورینیو هواداران رم را شوکه کرد. درحالی‌که نام پائولو دیبالا در فهرست یازده نفره رم وجود داشت در جریان گرم کردن مشخص شد که نام او خط خورده و نمانیا ماتیچ در ترکیب اصلی قرار گرفته است. مشخص نیست که آیا تصمیم مورینیو به دلیل مصدومیت دیبالا در جریان گرم کردن تیم بوده یا علت دیگری داشته است.

در دقایق ابتدایی هیچکدام از دو تیم برتری خاصی نسبت به حریف نداشتند و در سی دقیقه اول تنها شاهد یک شوت به سمت دروازه‌ها بودیم که شلیک برایان کریستانته برای رم از کنار دروازه آتالانتا به بیرون رفت.

اما در دقیقه 35 آتالانتا موفق شد دروازه رم را باز کند. جورجیو اسکالوینی در بیرون از محوطه جریمه رم پاس راسموس هویلوند را دریافت کرد و با یک شوت پای راست دروازه تیم مورینیو را گشود.

تصمیمات عجیب مورینیو

چند دقیقه بعد مریح دمیرال می‌توانست گل دوم آتالانتا را به ثمر برساند که شوت از راه دور او در میانه راه منحرف شد تا دروازه رم نجات پیدا کند. در دقایق باقی‌مانده تا پایان نیمه اول رم روی دروازه حریف فشار می‌آورد ولی تلاشهای شاگردان مورینیو ناکام ماند تا نیمه اول با برتری 1-0 آتالانتا به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم رم به بر دروازه آتالانتا فشار می‌آورد و تامی آبراهام و پلگرینی بارها برای خط دفاعی آتالانتا مشکل‌ساز شدند هر چند آنها نتوانستند دروازه حریف را با خطری جدی مواجه کنند. در دقیقه 57 ژوزه مورینیو توسط داور با دریافت کارت قرمز مواجه شد تا جالوروسی بازی را بدون حضور سرمربی‌اش ادامه دهد.

رم در دقایق باقی‌مانده چند تعویض داشت و سعی کرد با تغییراتی روند بازی را برگرداند. آندره‌آ بلوتی به جای نمانیا ماتیچ و الدار شاهمرادف به جای تامی آبراهام به میدان آمدند ولی در نهایت رم نتوانست از بازی نسبتا برتر خود استفاده کند و بازی با نتیجه 1-0 به سود آتالانتا به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا