اخبارخارجی

چلسی 2-1 وستهم؛ تعویض طلایی توخل

چلسی در دیدار خانگی برابر وستهم، با دو بار گلزنی در دقایق پایانی، 1-2 به برتری دست یافت.

چلسی که در 70 دقیقه ابتدایی بسیار بد بازی کرده بود، بعد از ورود بن چیلول به زمین متحول شد و این بازیکن با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، ستاره تیمش در جریان برتری 1-2 در دربی برابر وستهم لقب گرفت.

در دقایق ابتدایی هیچ اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و چلسی که دلخوش به خلاقیت فردی رحیم استرلینگ بود، نتوانست موقعیت گلزنی چندانی روی دروازه وستهم ایجاد کند. اولین ضربه به سمت دروازه در این دیدار در دقیقه 31 و توسط متئو کواچیچ نواخته شد، اما شوت این هافبک کروات چندان دقیق نبود و راهی به دروازه وستهم پیدا نکرد.

دقایقی بعد و روی حرکت و پاس تماشایی کریستین پولیسیچ بود که رحیم استرلینگ در مقابل دروازه وستهم صاحب فرصت شد، اما کوفال به‌خوبی جایگیری کرده و دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه نخست بدون حتی یک ضربه در چارچوب از سوی هیچ‌یک از این دو تیم لندنی، با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما یک دقیقه بعد وستهم به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت راست، ضربه سر میشائیل آنتونیو به شکل عجیبی از بالای دست ادوارد مندی گذر کرده و با اشتباه این دروازه‌بان سنگالی وارد دروازه چلسی شد.

دقایقی بعد و روی ارسال متئو کواچیچ به مرکز محوطه جریمه بود که چلسی می‌توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه بوریا را فابیانسکی به‌خوبی مهار کرده و دروازه وستهم را نجات داد.

در دقیقه 76 چلسی به گل تساوی دست یافت. ارسال بلند تیاگو سیلوا در سمت چپ محوطه به بن چیلول رسید و او با کنترلی تماشایی و ضربه‌ای دقیق از زاویه‌ای دشوار و البته اشتباه فاحش فابیانسکی، موفق شد دروازه وستهم را باز کند.

در دقیقه 87 چلسی به گل دوم نیز رسید. ارسال دقیق بن چیلول از سمت چپ با ضربه روپای کای هاورتز از مرکز محوطه جریمه همراه شد و چلسی توانست از وستهم پیش افتد. دو دقیقه بعد وستهم توسط کورنت به گل تساوی دست یافت، اما داور بعد از بازبینی این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد و چلسی 1-2 پیروز این بازی لقب گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا