اخبارخارجی

تعویض های ساری سه امتیاز می ارزید

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل لاتزیو با نتیجه 3-1 مغلوب شد.

شاگردان سیمونه اینزاگی که در دو هفته ابتدایی مقابل لچه و اسپتزیا به پیروزی رسیدند، در اولین دیدار دشوار فصل در خانه لاتزیو به دردسر افتادند و در نهایت با نتیجه 3-1 مغلوب شدند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 15، روی  پاس آدام موراشیچ، این چیرو ایموبیله بود که پشت محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد اما شوت خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت.
چهار دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر از فدریکو دی مارکو، این روملو لوکاکو بود که می توانست اینتر را پیش بیندازد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه لاتزیو پیدا نکرد.
حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 40 این تیم میزبان بود که به گل رسید. پاس تماشایی سرگئی میلینکوویچ ساویچ به پشت مدافعان اینتر را فیلیپه اندرسون به خوبی قطع کرد و توپ را به گوشه دروازه سمیر هاندانوویچ فرستاد.

اینتری ها خیلی سریع پیش کشیدند و در دقیقه 42، سرنگون شدن دنزل دامفرایس درون محوطه جریمه لاتزیو می توانست یک ضربه پنالتی نصیب آنها کند اما داور بعد از استفاده از VAR دستور به ادامه کار داد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
لاتزیو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47، ایموبیله گل دوم را برای میزبان به ثمر برساند اما واکنش خوب هاندانوویچ دروازه اینتر را نجات داد.
در مقابل در دقیقه 51 این اینتر بود که به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد از سمت راست بود که توپ بعد از یک رفت و برگشت با ضربه سر دامفرایس به لائوتارو مارتینز رسید و او هم در موقعیت تک به تک با ایوان پروودل کار را تمام  کرد.

دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که اینتر پیش بیفتد اما این بار پروودل هوشیار بود و مانع گلزنی دامفرایس شد.
در ادامه مائوریتزیو ساری دست به چند تغییر زد و برای تقویت تیم پدرو رودریگس و لوئیز آلبرتو را به زمین فرستاد.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 75، لوئیز آلبرتو لاتزیو را پیش انداخت. پدرو که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عرض خوب برای لوئیس آلبرتو موقعیت سازی کرد و او هم با شوتی تماشایی توپ را به طاق دروازه اینتر کوبید.

اینتری ها برای زدن گل تساوی پیش کشیدند اما در دقیقه 86 این لاتزیو بود که به گل سوم رسید. این بار چیرو ایموبیله بود که حرکت را آغاز کرد و در حالی که بین دو مدافع حریف گرفتار شده بود، توپ را به پدرو رساند و او هم با ضربه ای دقیق اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در دقایق پایانی اینتری ها تلاش زیادی برای جبران گل های خورده کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 لاتزیو به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا