اخبارخارجی

رئال مادرید 3-1 بارسلونا:تقدیم صدر جدول به رقیب

تقدیم صدر جدول به رقیب؛رئال مادرید که در آخرین ال کلاسیکوی خانگی 0-4 باخته بود، امشب 1-3 بارسلونا را مغلوب کرد.

به گزارش “اهل ورزش“، رئال مادرید در شرایطی بارسلونا را با نتیجه 1-3 شکست داد که حریف نیز موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت، اما تیم کارلو آنچلوتی مزد تجربه خود را گرفته و دوباره صدرنشین لالیگا شد.
بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس فرانکی دی یونگ، این رافینیا بود که از سمت راست به داخل زده و اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او از زاویه دشوار با مهار آندره لونین همراه شد.

 

تقدیم صدر جدول به رقیب

اما در ادامه رئال مادرید کنترل بازی را در اختیار گرفته و در دقیقه 11 موفق شد گل اول را به ثمر برساند. روی پاس تماشایی تونی کروس تحت فشار سرخیو بوسکتس، وینی جونیور از سمت چپ در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و ضربه اول را مارک تراشتگن مهار کرد. اما در ریباند کریم بنزما در بهترین منطقه حاضر بوده و با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد.

دقایقی بعد بارسلونا با حرکت رافینیا از سمت راست و ارسال زمینی این بازیکن صاحب بهترین موقعیت ممکن برای زدن گل تساوی شد، اما روبرت لواندوفسکی در سمت مخالف و در مقابل دروازه خالی به شکلی عجیب توپ را به بیرون زد و این موقعیت طلایی از دست رفت.

در دقیقه 27 این بار سرخی روبرتو از سمت راست حرکت کرده و توپ را روی دروازه رئال مادرید ارسال کرد، اما ضربه سر عثمان دمبله دقیق نبود و از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

تقدیم صدر جدول به رقیب

اما هشت دقیقه بعد باز هم رئال مادرید بود که به گل رسید. پاس رو به بیرون فرلان مندی از سمت چپ در پشت محوطه جریمه بارسلونا به فده والورده رسید و او با ضربه ای دقیق و محکم زننده گل دوم رئال مادرید در ال کلاسیکو لقب گرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول و روی ضربه سر بوسکتس بود که لواندوفسکی تحت فشار دنی کارواخال صاحب موقعیت شد، اما ضربه او راهی به دروازه رئال مادرید پیدا نکرد و نیمه نخست با برتری 0-2 تیم میزبان به پایان رسید.

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی تونی کروس در گوشه محوطه جریمه رئال مادرید بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیروت رفت.

در دقیقه 52 کریم بنزما با ضربه ای زیبا از پشت محوطه جریمه بارسلونا موفق به گلزنی شده و حتی جشن شادی نیز برپا کرد، اما پیش از این خودِ او در آفساید قرار داشت و این گل مردود اعلام شد.

در ادامه رئال مادرید که دو بار در نیمه اول به گل رسیده بود، به خوبی جریان بازی را کنترل کرده و اصلا اجازه خلق موقعیت گلزنی به بارسلونا نمی داد.

تقدیم صدر جدول به رقیب

در اواسط نیمه دوم لواندوفسکی قصد داشت با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه دروازه رئال مادرید را تهدید کند، اما بعد از برخورد با دنی کارواخال نقش بر زمین شد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 78 بارسلونا فرصت خوبی داشت تا اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه زمینی و فنی آنسو فاتی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و این موقعیت نیز تبدیل به گل نشد.

پنج دقیقه بعد بارسلونا بالاخره به گل اول دست یافت. تو‌پ‌ربایی در میانه میدان باعث شد آنسو فاتی از سمت چپ حرکت کند و ارسالی زمینی او با اثرگذاری لواندوفسکی همراه شد تا در سمت مقابل فران تورس با ضربه ای زمینی دروازه رئال مادرید را باز کند.

تقدیم صدر جدول به رقیب

دقایقی بعد و در مرکز محوطه ضربه سر سرخی روبرتو به فرلان مندی برخورد کرد و در ریباند آنسو فاتی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه آکروباتیک او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 90 و با خطای اریک گارسیا روی رودریگو بود که داور بعد از بازبینی صحنه به سود رئال مادرید پنالتی گرفت. خود رودریگو پشت توپ قرار گرفت و علیرغم تشخیص درست تراشتگن، توپ را به سمت راست زده و کار را تمام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا