اخبارخارجی

مذاکرات ادامه دار لیون با وستهم در مورد فروش پاکتا

تلاش وستهم برای جذب پاکتا؛ وستهم یونایتد در حال نزدیک شدن به توافق با لیون برای انتقال لوکاس پاکتا پس از مذاکرات سخت و دشوار در یک شب طولانی بین دو باشگاه است.

چکش ها روز پنجشنبه پیشنهاد دومی را برای پاکتا به ارزش بیش از 50 میلیون یورو ارائه کردند، اما با مقاومت ژان میشل اولاس، رئیس لیون – که به یک مذاکره کننده سرسخت شهرت دارد، مواجه شدند.

منابع خبری عصر پنجشنبه اعلام نمودند که این انتقال در خطر جدی قرار دارد و احتمالا لغو خواهد شد، به نظر می رسید وستهام قادر به برآورده کردن خواسته های سنگین لیون نیست، اما مذاکرات در طول شب در تلاش برای دستیابی به توافق ادامه داشت.

تلاش وستهم برای پاکتا

حال منابع نزدیک به دو باشگاه خبر میدهند که دو تیم اکنون به نهایی کردن توافق بر سر قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو از جمله موارد اضافی نزدیک شده‌اند، در حالی که پاکتا قبلاً با شرایط شخصی با وستهم برای یک قرارداد پنج ساله به توافق رسیده است.

این بازیکن 24 ساله پس از یک سال حضور در ایتالیا با آث میلان، دو فصل در لیون حضور داشت و به سرعت خود را به عنوان یکی از بازیکنان برجسته لیگ 1 معرفی کرد.

او در طول فصل 2021/22 در 32 بازی لیگ فرانسه، 15 گل و پاس گل داد و همچنین یک بازیکن بین المللی تثبیت شده برای برزیل است  که تا به امروز 33 بازی ملی برای کشورش انجام داده است.

وستهام در تابستان امسال هفت خرید جدید از جمله جیانلوکا اسکاماکا، ماکسول کورنت و امرسون پالمیری را انجام داده است، اما دیوید مویس، سرمربی تیم، به دنبال عمق بیشتر در ترکیب تیم و تلاش برای کنار آمدن با بازی در فوتبال اروپا برای دومین فصل متوالی است.

چکش‌ها در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا روز پنج‌شنبه موفق شدند در مجموع 6-1 تیم دانمارکی وایبورگ را شکست دهند، اما شروعی ضعیف در لیگ برتر داشته‌اند – سه بازی اول خود را به منچسترسیتی و ناتینگهام فارست و برایتون باخته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا