اخبارخارجی

تلاش یونایتد برای جذب دمبله در آخرین روزها

دمبله در راه اولدترافورد؛منچستریونایتد در نظر دارد موسی دمبله را قبل از تمام شدن نقل و انتقالات به اولدترافورد انتقال دهد.

منچستریونایتد به دنبال جذب موسی دمبله مهاجم لیون در چند روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی است و با نمایندگان این بازیکن در تماس است.

موسی دمبله در راه اولدترافورد

اریک تن هاگ ناامید است زیرا تا روز  تمام شدن مهلت مقرر  برای نقل و انتقالات در 1 سپتامبر زمانی نمانده است،وی میخواهد به خط حمله خود قدرت بیشتری را اضافه کند، در حالی که مهاجم فرانسوی به عنوان یک حرکت احتمالی دیرهنگام در نظر گرفته می شود.

منچستر ایونینگ نیوز در ماه مارس فاش کرده بود که یونایتد در آستانه پنجره تابستانی به دمبله نگاه می کند و مشخص است که آنها همچنان به این بازیکن 26 ساله به عنوان یک بازیکن بالقوه نگاه می کنند.

از قرارداد فعلی دمبله تنها یک سال با لیون باقی مانده است و بسیاری از باشگاه‌ها در حال حاضر خود را برای انتقال رایگان  وی در تابستان سال آینده آماده کرده‌اند، البته در صورتی که این مهاجم این فصل نیز به بازی در باشگاه لیون درلیگ 1 فرانسه ادامه دهد.

گفته می شود که مهاجم فرانسوی در تابستان امسال پیشنهاد اورتون را رد کرده است، در حالی که تیم ویارئال که در لالیگا حضور دارد نیز مشتاق به خدمت گرفتن این مهاجم تنومند است اما تا به حال نتوانسته او را متقاعد کند که به این تیم ملحق شود.

برونو چیرو، مدیر تیم لیون، پیش از این به بازیکنانی که در آخرین سال حضورشان در این باشگاه است  اولتیماتوم داده بود و به آنها  گفته است که باید با شرایط جدید موافقت کنند وگرنه در این تابستان در لیست فروش قرار خواهند گرفت.

دمبله فصل گذشته در 36 بازی برای لیون 22 گل به ثمر رساند، اما پس از پیوستن الکساندر لاکازت، مهاجم سابق آرسنال در تابستان امسال، جایگاه او در این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا