اخبارخارجی

تمجید آرتتا از واکنش ژسوس نسبت به عدم دعوتش ب تیم ملی

تمجید آرتتا از واکنش ژسوس؛ به گزارش اهل ورزش میکل آرتتا نحوه واکنش گابریل ژسوس به کنار گذاشته شدن از تیم برزیل را ستایش کرده و از مهاجم آرسنال برای بازگشت به تیم حمایت کرد.

ژسوس غایب غیرمنتظره‌ای از تیمی بود که تیته، سرمربی برزیل برای تعطیلات بین‌المللی اخیر انتخاب کرده بود و این گمانه‌زنی را به وجود آورد که او ممکن است جایی در هواپیمای اعزامی برزیل برای جام جهانی  قطر نداشته باشد.لحظه سختی برای این بازیکن 25 ساله – که در این فصل در 7 بازی لیگ برای آرسنال 4 گل به ثمر رسانده بود – اما آرتتا می گوید که مهاجمش در تمرینات این هفته از ناامیدی خود به درستی استفاده کرده است.

تمجید آرتتا از واکنش ژسوس

هنگامی که خبرنگاران از او پرسیدند که ژسوس چه واکنشی نسبت به کنار گذاشته شدنش از تیم نشان داد، آرتتا گفت: “او فوق العاده متواضع است. او این تصمیم را پذیرفت و روش تمرینی او فقط این بود: “باشه، من باید پیشرفت کنم، باید بیشتر انجام دهم.” من واقعاً می خواهم آنجا باشم، این یک آرزوی بزرگ برای من و یک فرصت باورنکردنی است و من در مکان مناسبی برای انجام آن هستم. فکر می کنم دوباره آن را در زمین خواهیم دید.”

در حالی که ژسوس در طول تعطیلات ملی در انگلیس ماند، ریچارلیسون مهاجم اسپرز به برزیلیها پیوست و در دو بازی مقابل غنا و تونس سه گل به ثمر رساند.

تمجید آرتتا از واکنش ژسوس

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا قرار گرفتن ژسوس مقابل هموطنش در دربی شنبه شمال لندن انگیزه بیشتری برای وی ایجاد می کند، افزود: او فقط می تواند کارهایی را که می تواند انجام دهد کنترل کند، او نمی تواند سایر بازیکنان را کنترل کند. تنها تمرکز او روی آن بوده است. او جاه طلبی دارد، ما می دانیم که او با تعهد باورنکردنی بازی می کند و [شنبه] همینطور بازی خواهد کرد.”

گابریل ژسوس در جام جهانی 2018 روسیه هر 5 بازی را برای برزیل به صورت ثابت آغاز کرد، اما موفق به زدن یک گل هم نشد.مهاجم آرسنال در روز شنبه زمانی که دو برزیلی در دو طرف مقابل در ورزشگاه امارات صف آرایی می کنند، به دنبال این خواهد بود که یک امتیاز از ریچارلیسون بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سه =

دکمه بازگشت به بالا