اخبارخارجی

تمجید مربی سابق از بازیکن جدید لیدز یونایتد

مربی سابق بازیکن تیم ملی آمریکا ادعا می کند که برندن آرونسون، هافبک لیدز و تیم ملی آمریکا، از نظر استقامت در بین یک درصد برتر جهان است.

به گزارش اهل ورزش بازیساز 21 ساله در تابستان امسال از ردبول سالزبورگ اتریش به انگلیس رفت و به تیم لیدز یونایتد ملحق شد،این انتقال به او اجازه داد تا با هموطنش جسی مارش در الند رود همکاری کند. این ملی پوش آمریکایی به سرعت خود را با خواسته های زندگی در لیگ برتر تطبیق داده است و از نظر قدرت بدنی و دویدن زیاد  برای او مشکلی ایجاد نشده است.

تمجید مربی سابق از هافبک لیدز

استفن هوگان، که در دوران نوجوانی با آرونسون در بیت لحم استیل – یکی از اعضای آکادمی تیم اتحادیه فیلادلفیا  در لیگ MLS– کار می کرد، به Sky Sports در مورد ویژگی های یک اپراتور درجه یک گفته است: “دویدن مشکلی برای وی نخواهد بود. او به دلیل دویدن مداوم و دوی سرعت ،به صورت ثابت در یک درصد برتر جهان قرار دارد. این او را آزار نمی دهد. وقتی آن ویژگی های دفاعی را دارید که در بالای زمین نمی توانید او را از زمین خارج کنید، نمی توانید با او بازی نکنید. بقیه خط رو به جلو را دور او بسازید. چیزی که وقتی 22 سالش هم نیست گفتنش ترسناک است.

من می توانم ببینم که چرا جسی به دنبال او رفت. آنها صف می کشند زیرا هر دو افراد بیش از حد باهوش با طرز فکری مشابه هستند. برندن فقط قوی تر می شود. او فقط 21 سال دارد. من در واقع فکر می کنم که او می تواند به 10 نفر برتر دنیا تبدیل شود. او در آن لیگ خود را نشان خواهد داد، فقط مسئله زمان است.”

آرونسون اولین گل خود را در لیگ برتر برای لیدز در پیروزی به یاد ماندنی 3-0 مقابل چلسی در 21 آگوست به ثمر رساند که در این گل از ادوارد مندی دروازه بان آبی ها کمک گرفت.

تمجید مربی سابق از هافبک لیدز

او اکنون  6 بازی برای سرخپوشان انجام داده است و همچنان برای حضور در جام جهانی با کشورش در جام جهانی قطر روز شماری می کند.

گلزنی آرونسون برای تیم لیدز تحت هدایت مارش اولین بار است که یک بازیکن آمریکایی زیر نظر یک سرمربی آمریکایی گلی در  لیگ برتر را به ثمر می رساند.لیدز پس از تعطیلی کوتاه مدت فوتبال لیگ برتر پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، قرار بود روز یکشنبه در سفر به منچستریونایتد، به دیدار حریف قدیمی خود به میدان برود که این بازی لغو گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

دکمه بازگشت به بالا