اخبارخارجی

تمجید ویلاک از هم تیمی خود

تمجید ویلاک از ماکسیمین؛جو ویلاک بازیکن نیوکاسل از هم تیمی خود به خاطر گل زیبایی که به ثمر رساند تمجید کرد.

جو ویلاک پس از گل خیره کننده بازیکن فرانسوی نیوکاسل مقابل وولوز، که باعث سوء تفاهم برای برخی شده بود، از هم تیمی خود در نیوکاسل آلن سن ماکسیمین تمجید کرد.

تمجید ویلاک از ماکسیمین

سنت ماکسیمین روز یکشنبه با یک گل تماشایی یک امتیاز برای نیوکاسل به دست آورد. این بازیکن فرانسوی از بیرون محوطه جریمه توپ را از بالای سر دروازه بان حریف وارد دروازه کرد، او یک ضربه والی زیبا به توپ زد که باعث شد خوزه سا هیچ شانسی برای مهار توپ نداشته باشد.

ویلاک در گفتگو با تلویزیون نیوکاسل گفت: بازیکنی که همیشه توسط همه قابل درک نیست اما بدون شک با استعداد است. او فقط شما را غافلگیر می کند و در آخر هفته بسیاری از مردم واقعاً شگفت زده می شدند که او می تواند آن را از هوا خارج کند و در گوشه پایینی قرار دهد.این فقط آلن است،او یک بازیکن واقعا با استعداد و یک پسر دوست داشتنی است.

سن ماکسیمین که در ابتدای تابستان خبرهایی مبنی بر جدایی وی از سنت جیمز پارک به گوش میرسید در این تیم ماندنی شد و در هفته‌های اخیر به اوج خود بازگشته است. قبل از گل زیبای فصل او، یک نمایش عالی در تساوی 3-3 تیمش مقابل منچسترسیتی در هفته گذشته انجام شد. و با وجود انتقادهای گاه و بیگاه، او یک بازیکن قابل توجه برای کلاغها محسوب میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا