اخبارداخلی

ارسلان مطهری با استقلال تمرین کرد

ارسلان مطهری در تمرین گروهی امروز استقلالی ها حاضر شده است.

تمرین استقلال از ساعت 12 امروز آغاز شده است.

نکته جالب تمرین استقلال این است که ارسلان مطهری در این جلسه تمرینی حضور دارد. گویا مدیران استقلال بعد از اینکه متوجه شدند نمی توانند نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کنند و در صورتی که اینکار را انجام بدهند باید غرامت سنگینی به مطهری بپردازند، با او تماس گرفتند.

مدیران باشگاه به ارسلان مطهری اعلام کردند از امروز در تمرین گروهی آبی ها شرکت کند.

ارسلان مطهری هم بدون هیچ صحبتی دقایقی پیش سر تمرین حاضر شد. تمرین امروز آبی پوشان که تمرین روز بعد از بازی با مس محسوب می شود، از ساعت 12 استارت خورده است.

ارسلان طی روزهای گذشته شاهد برخوردهای خوبی از باشگاه نبود اما بدون این که بحران یا مشکلی برای باشگاه استقلال درست کند، چند روز انفرادی تمرین کرد و امروز در تمرین گروهی حاضر شد.

ماجرای محمد دانشگر و استقلال را به یاد دارید؟ سال گذشته محمد دانشگر به خاطر لجبازی های احمد مددی و فرهاد مجيدی قراردادش را یک طرفه فسخ کرد ولی یک ساعت بعد برگشت و صحبت از ماندن کرد.

بلافاصله سازمان ليگ بیانیه ای را منتشر و اعلام كرد در حال حاضر  دانشگر ديگر بازيكن استقلال نيست و بايد باشگاه قرارداد جدیدی با او امضا كند.

حالا این موضوع برای ارسلان مطهری هم صدق می کند. استقلال اگر بخواهد ارسلان را نگه دارد باید قرارداد جدیدی با او ببندد. اگر استقلال قرارداد جدیدی با ارسلان مطهری نبندد و از او استفاده کند، تیم های دیگر می توانند به استناد فسخ قرارداد این بازیکن، از استقلال شکایت کنند و خطر سه بر صفر شدن بازی ها، آبی پوشان را تهدید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا