اخبارخارجی

تاتنهام پیش از لیگ قهرمانان اروپا خود را با توییت بطری ترول کرد

تاتنهام مجبور شد در آستانه بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا مقابل مارسی، به سرعت توییتی را حذف کند.باشگاه تاتنهام یکی از توییت‌های اخیر خود که به نظر می‌رسید برای تمسخر مارسی، حریف این تیم در لیگ قهرمانان، منتشر شده است را پاک کرد تا به جنجال‌ها پایان دهد.

تاتنهام عکسی را در حساب کاربری رسمی این باشگاه در توییتر از یک بطری آب لیگ قهرمانان اروپا به اشتراک گذاشت. تاتنهام در این توییت جنجالی تصویری از بطری‌های آبی که توسط یوفا در بازی‌های چمپیونزلیگ مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ منتشر کرد و در توضیح عکس از عبارت ” روش هاتسپر” استفاده کرد. بسیاری از هواداران تاتنهام معتقد بودند هدف این توییت تیم مارسی است. اسپرز بلافاصله عکسی از کاپیتان هری کین در تمرین را جایگزین توییت کرد.

تمسخر مارسی

 

در زبان انگلیسی اصطلاح ” در بطری کردن” برای اشاره به منکوب کردن حریف استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد هدف توییت جنجالی باشگاه تاتنهام اشاره به این بوده که در بازی خانگی فردا، تاتنهام حریف فرانسوی‌اش را با اقتدار شکست خواهد داد.

بعد از گذشت دقایقی از انتشار توییت باشگاه، موجی از اعتراض‌ها آغاز شد. علاوه‌بر هواداران مارسی و فرانسوی‌ها که از تاتنهام عصبانی بودند بسیاری از کاربران انگلیسی و حتی هواداران تاتنهام هم این شوخی را نامناسب تشخیص داده و معتقد بودند اصول اخلاق ورزشی و جوانمردی را زیر پا گذاشته است.

تاتنهام از سال 2008 پس از چند بار ناکامی در کسب جام، به عنوان بطری‌ساز شناخته می‌شود.لندنی‌های شمالی در فصل 2015-2016 پیشتاز قهرمانی لیگ برتر بودند و در صدر جدول قرار داشتند، اما تیم لسترسیتی توانست از آنها پیشی بگیرد و در نهایت پس از باخت 5-1 از نیوکاسل که قبلاً سقوط کرده بود در آخرین روز فصل سوم شدند.

شاگردان آنتونیو کونته اولین بازی گروهی خود در لیگ قهرمانان اروپا را امشب در مقابل مارسی برگزار می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا