اخبارخارجی

تن هاخ:غیبت رافائل واران تا ژانویه خواهد بود.

به گزارش اهل ورزش اریک تن هاخ:غیبت رافائل واران  تا ژانویه خواهد بود و حداقل تا جام جهانی پس از مصدومیتش در دیدار مقابل چلسی در دسترس تیم نخواهد بود.

پس از تساوی 1-1 مقابل چلسی و سقوط به زمین، واران مصدوم و مضطرب به نظر می رسید. تن هاخ اکنون تایید کرده است که در آستانه جام جهانی ماه آینده وی دیگر برای یونایتد بازی نخواهد کرد و همچنین به آخرین خبرها درباره کریستیانو رونالدو که در آخر هفته به دلایل انضباطی کنار گذاشته شد، ارائه کرد.

تن هاخ:غیبت واران تا ژانویه

تن هاخ در کنفرانس خبری خود قبل از بازی یونایتد در لیگ اروپا مقابل شریف تیراسپول تایید کرد: “کریستیانو رونالدو در ترکیب خواهد بود.رافائل واران در ترکیب نیست. او تا جام جهانی غایب خواهد بود. او در این زمان برای منچستریونایتد بازی نخواهد کرد.”

در حالی که به نظر می رسید این گفته های سرمربی شیاطین سرخ برای بازیکن فرانسوی در حالی که در استمفورد بریج با گریه زمین بازی را ترک میکرد،چندان عجیب نباشد.

مطلب مرتبط با این خبر:واران جام جهانی را از دست داد!

برنده 5 توپ طلا پس از اینکه هفته گذشته حاضر نشد به بازی به عنوان یار تعویضی در بازی مقابل تاتنهام وارد بازی شود و همچنین اولدترافورد را پیش از موعد ترک کرد، توسط تن هاخ از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و آخر هفته را با تیم زیر 21 سال تمرین کرد. اما او از آن زمان به تمرینات تیم اصلی بازگشته و می تواند پنجشنبه شب به میدان برود.

تن هاخ:غیبت واران تا ژانویه

در حالی که واران قبل از جام جهانی دیگر برای یونایتد به میدان نخواهد رفت، هنوز مشخص نیست که مصدومیت او تا چه مدت او را از بازی خارج می کند، به این معنی که او اکنون برای حضور در ترکیب فرانسه در قطر تردید دارد. در مورد رونالدو، ممکن است این موضوع در کوتاه مدت حل شود، اما هنوز این شک وجود دارد که آیا او همچنان در ژانویه بازیکن یونایتد خواهد بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا