اخبارخارجی

تن هاخ:فن دبیک ژانویه در منچستر می ماند

به گزارش اهل ورزش منچستریونایتد دونی فن دبیک را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه قرضی نمی‌دهد و اریک تن هاخ می‌گوید چنین حرکتی “معنی ندارد”.

هافبک ملی پوش هلندی که در طول دوران ناامیدکننده خود در اولدترافورد برای بازی کردن به صورت منظم و ثابت دچار مشکل شده بود، اجازه یافت نیمه دوم فصل 2021-2022 را در اورتون سپری کند. حال زمزمه هایی به گوش می رسد که در سال 2023 وی دوباره به تیمی قرض داده می شود، اما تن هاخ هیچ مزیتی برای یک توافق کوتاه مدت دیگر نمی بیند و همچنان امیدوار است که بتواند جرقه ای را در بازیکنی که قبلا در آژاکس با او کار می کرد دوباره روشن کند.

فن دبیک

از تن هاخ در مورد احتمال خروج فن دبیک از منچستر پرسیده شد: “قرضی منطقی نیست. یا خودش را پیدا می‌کند و در این فضا خودش را ثابت می‌کند یا می‌رود، اما برای من هنوز راهی برای او وجود دارد. هنوز یک چشم انداز برای او وجود دارد، اما این تنها موضوع نیست زیرا رقابت در اینجا واقعاً قوی است.”

تن هاخ درباره بازیساز هلندی که در این فصل تنها 85 دقیقه برای شیاطین سرخ در لیگ برتر بازی کرده است، اضافه کرد: “او با موقعیت و حرکاتش در برخورد با مهاجمان خوب عمل می کند، به خصوص با شماره 9. این ترکیب، او است. در موقعیت یابی و پیش بینی واقعاً خوب است – داخل و خارج از موقعیت. و او در بازی‌های گذشته باعث رضایت من شده است، اما دیدم که او در لیست گل‌زنان نیست، او در پاس گل‌ها واضح نیست. او می تواند بهتر عمل کند. من فکر می کنم او هنوز آنجا نیست. من او را در گذشته بهتر دیده‌ام، قطعاً، اما فکر می‌کنم از نظر موقعیت‌یابی، او کاملاً خوب عمل می‌کند. اما بله، او باید این قدم را بردارد.”

فن دبیک

فن دبیک 57 بازی برای یونایتد انجام داده است، اما بسیاری از آنها را از روی نیمکت به میدان رفته است و این بازیکن 25 ساله به سختی می تواند قیمت 35 میلیون پوندی را که روی او گذاشته شده است، توجیه کند. او از ترکیب تیم ملی هلند در جام جهانی نیز کنار گذاشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا