اخبارداخلی

توافق فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی روش / بین اسپورت

توافق فدراسیون فوتبال باکی روش- کارلوس کی روش احتمالا پس از حدود سه سال به نیمکت تیم ملی ایران برمی‌گردد.کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 نزدیک‌ونزدیک‌تر می‌شود.

طی ساعات اخیر برخی از خبرگزاری‌های داخلی از همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی روش خبر دادند و گفتند این سرمربی 69 ساله پرتغالی در جام جهانی 2022 قرار است روی نیمکت تیم ملی بنشیند. بین اسپورت نیز در خبری فوری ادعا کرده فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد با کی روش به توافق نهایی دست یافته است. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا کی روش پس از دوره هشت ساله‌اش در تیم ملی، برای بار دوم به ایران بازمی‌گردد یا نه.

طی روزهای گذشته شایعه مذاکره ایران با کارلوس کی روش به گوش می رسید اما اولین ارتباط با این مربی امروز برقرار شد.از داخل فدراسیون خبر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه جلسه هیات رییسه با کارلوس کی روش تماس تلفنی گرفتند. گویا پس از مطرح شدن موضوع احتمال قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ و بازگرداندن کارلوس کی روش به تیم ملی، برخی اعضای هیات رییسه از مهدی تاج و مهدی محمدنبی خواستند قبل از هرگونه اقدامی ابتدا از موضع کارلوس کی روش مطلع شوند.

برابر با خبرهای رسیده مسئولان فدراسیون امروز با کارلوس کی روش تماس گرفتند و نظر او را برای همکاری با تیم ملی جویا شدند. گویا کی روش برای پاسخ نهایی به این پیشنهاد و آغاز مذاکرات چند ساعت از فدراسیون زمان خواسته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا