اخبارخارجی

ساوتهمپتون 2-1 چلسی؛ شبی برای فراموش کردن

چلسی در ادامه روند پرفراز و نشیب خود امشب در خانه ساوتهمپتون 1-2 مغلوب شد.

چلسی در شبی که نمایش چندان خوبی به خصوص در نیمه دوم ارائه نداد، در خانه ساوتهمپتون با نتیجه 1-2 شکست خورد تا در پایان هفته پنجم لیگ برتر فقط موفق به کسب هفت امتیاز شده باشد.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال میسون مونت می توانست به گل برسد، اما کنترل رحیم استرلینگ خوب نبود و ضربه او در اختیار بازونو قرار گرفت.

توخل وارد بحران شد

در دقیقه 23 چلسی به گل اول این بازی دست یافت. ارسال میسون مونت بعد از برخورد به پرائود در مرکز محوطه به رحیم استرلینگ رسید و او با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول چلسی شد.ساوتهمپتون در صدد جبران برآمده و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. روی ریباند یک موقعیت گلزنی، توپ در پشت محوطه جریمه به لاویا رسید و او با یک ضربه فوق العاده و دقیق به گوشه دروازه، توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

اما در شرایطی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی رو به اتمام است، ساوتهمپتون در دقایق پایانی موفق به زدن گل دوم نیز شد. ارسال زمینی پرائود از سمت چپ در مرکز محوطه به آرمسترانگ رسید و او با ضربه ای محکم به گوشه دروازه، موفق به زدن گل دوم شد و ساوتهمپتون با همین برتری 1-2 به سوی رختکن رفت.

توخل وارد بحران شد

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی در شرایط آرامی دنبال شد و در ادامه و روی ارسال سزار آسپلیکوئتا بود که چلسی می توانست به گل تساوی دست پیدا کند، اما ضربه سر کای هاورتز دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 73 و روی ارسال وارد پراوس تیم میزبان فاصله ای تا زدن گل سوم و تمام کردن کار چلسی نداشت، اما ضربه سر سالیسو روی خط دروازه توسط تیاگو سیلوا برگردانده شد و این مدافع برزیلی چلسی را در جریان مسابقه حفظ کرد.

دقایقی بعد و روی حرکت رحیم استرلینگ و ارسال این بازیکن به داخل محوطه بود که چلسی فرصت مناسبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه برویا را بازونو به کرنر فرستاد و اجازه نداد دروازه ساوتهمپتون باز شود.

در ادامه تلاش چلسی برای بازگشت و گلزن اثربخش نبود و آنها در خانه ساوتهمپتون با نتیجه 1-2 شکست خورده و دومین باخت فصل را پذیرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا