اخبارخارجی

رئال مادرید 1-1 خیرونا؛توقف در سانتیاگو

رئال مادرید در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد، 1-1 در خانه برابر خیرونا متوقف شد.

به گزارش “اهل ورزش“، بعد از قبول اولین شکست فصل در خانه لایپزیش در رقابت های لیگ قهرمانان، توقف رئال مادرید برابر خیرونا در بازی امشب و در دقایق پایانی برابر خیرونا هفته بد مادریدی ها را تکمیل کرد.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی رودریگو در گوشه محوطه جریمه خیرونا صاحب موقعیت گلزنی شده و می توانست دروازه را باز کند، اما گازانیگا عکس العمل مناسبی از خود نشان داد.

در دقیقه 20 اولین خطر جدی خیرونا با ارسال آرنائو از سمت راست روی دروازه رئال مادرید ایجاد شد، اما ضربه سر والری دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه تیبو کورتوا راهی بیرون میدان شد.

توقف رئال مادرید برابر خیرونا

دقایقی بعد رئال مادرید صاحب بهترین موقعیت گلزنی شده و می توانست دروازه خیرونا را باز کند، اما ضربه محکم رودریگو از درون محوطه جریمه حریف به دیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

در دقیقه 38 این بار والری در سمت چپ از سد دنی کارواخال گذشته و توپ را در گوشه محوطه به هررا رساند، اما ضربه این بازیکن نیز به دیرک دروازه رئال مادرید برخورد کرد و این موقعیت خطرناک نیز تبدیل به گل نشد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم هیچ یک از دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نشدند و در ادامه این کاستلانوس بود که از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه رئال مادرید امتحان کرد، اما ضربه او در اختیار تیبو کورتوا قرار گرفت.

توقف رئال مادرید برابر خیرونا

اما در دقیقه 70 و در شرایطی که جریان بازی آرام دنبال می شد، رئال مادرید به گل اول دست یافت. فده والورده در سمت راست محوطه جریمه خیرونا صاحب موقعیت شد و ارسال زمینی او در دهانه دروازه به وینیسیوس جونیور رسید تا این ستاره برزیلی به راحتی دروازه خالی را باز کند.

دقایقی بعد مارکو آسنسیو از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای زدن گل دوم رئال مادرید در این دیدار امتحان کرد، اما گازانیگا با عکس العملی درخشان توانست دروازه خیرونا را نجات دهد.

توقف رئال مادرید برابر خیرونا

اما در دقیقه 80 و با هند آسنسیو در محوطه، خیرونا صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریستین استوانی پشت توپ قرار گرفته و موفق شد با ضربه ای خلاف جهت دروازه رئال مادرید را باز کند. در دقیقه 91 این دیدار تونی کروس بعد از دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =

دکمه بازگشت به بالا