اخبار

لستر 0-1 منچستریونایتد؛امیدواری برای هواداران

شاگردان اریک تن هاخ که بعد از دو شکست در دو دیدار ابتدایی فصل، در دو دیدار اخیر به پیروزی رسیده بودند، دیشبب هم موفق شدند با تک گل جیدون سانچو در خانه لستر به برتری برسند و تا رتبه پنجم جدول صعود کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 بود که روی همکاری مالاسیا، برونو فرناندز و سانچو، این کریستین اریکسن بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه این بازیکنان یونایتد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این تیم میزبان بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه دروزبری-هال راهی به چهارچوب دروازه داوید دخیا نداشت.

تک گل جیدون سانچو
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 23 این منچستریونایتد بود که به گل رسید. روی یک حمله سریع و پاس های تک ضرب بازیکنان منچستریونایتد، این جیدون سانچو بود که با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، به راحتی دروازه را باز کرد.

تنها 4 دقیقه بعد یونایتد می توانست به گل دوم برسد اما ضربه اریکسن دقیقا به جایی رفت که دنی وارد انتظار آن را می کشید.
در دقایق پایانی نیمه اول متعادل دنبال شد و هر یک از دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را لستر بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، روی یک ضربه آزاد خطرناک، جیمز مدیسون می توانست کار را به تساوی بکشد اما دخیا با حضور به موقع دروازه یونایتد را نجات داد.
در ادامه بازی کمی از تب و تاب افتاد و موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 67، بار دیگر لستر صاحب یک ضربه آزاد شد اما از این فرصت هم نتوانست استفاده کند.
بازی با همان روال قبل ادامه داشت و حملات دو تیم به موقعیت خطرناکی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 83، چیزی نمانده بود که کریس رونالدو گل دوم یونایتد را به ثمر برساند اما ضربه برگردان تماشایی او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقایق پایانی این تیم لستر بود که برای زدن گل تلاش بیشتری کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود یونایتد به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا