اخبارخارجی

سیتی 2-1 دورتموند؛تیر خلاص هالند بر پیکر تیم سابقش

تیر خلاص هالند بر پیکر تیم سابقش؛ به گزارش “اهل ورزش“، در این دیدار که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، ابتدا این تیم میهمان بود که به گل رسید اما دو گل از جان استونز و ارلینگ هالند در دقایق پایانی، سه امتیاز بازی را نصیب شاگردان پپ گواردیولا کرد.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان دورتموند هم پیش کشیدند اما حملات آنها هم خطر چندانی روی دروازه سیتی ایجاد نکرد.
بازیکنان سیتی تلاش زیادی می کردند تا با استفاده از حرکات ریاض محرز و جک گریلیش از دو سمت به دروازه دورتموند نزدیک شوند اما دفاع فشرده زردها مانع از رسیدن آنها به منطقه مطلوب می شد و ارسال های آنها هم به ارلینگ هالند نمی رسید.

تیر خلاص هالند بر پیکر تیم سابقش

در مقابل بازیکنان دورتموند هم تلاش می کردند تا روی ضدحملات سریع که معمولا توسط جود بلینگام پایه ریزی می شد، به دروازه سیتی نزدیک شوند اما تلاش دو تیم در نهایت ثمری نداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 51 روی یک ضدحمله، مارکو رویس گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او به شکل خطرناکی از مقابل دروازه سیتی عبور کرد.
برتری زردها ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 56، این تیم به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه سیتی بود که توپ در سمت دیگر به رویس رسید و ارسال مجدد او را جود بلینگام با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
بعد ازاین گل پپ گواردیولا سه تعویض انجام داد و جولین آلوارز، فیل فودن و برناردو سیلوا را به زمین فرستاد تا تیمش نمایش هجومی تری داشته باشد.
تلاش سیتی ادامه داشت اما دفاع فشرده دورتموند مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 72، پاس خوب فیل فودن، هالند را در موقعیت گلزنی قرار داد اما تکل عالی مت هوملس، این فرصت را از او گرفت.

تیر خلاص هالند بر پیکر تیم سابقش
فشار حملات سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80 سرانجام قفل دروازه دورتموند باز شد. جان استونز که با پاس کوین دی بروینه پشت محوطه جریمه دورتموند صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی دروازه حریف را باز کرد.
حملات سیتی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و تنها چهار دقیقه بعد، این تیم به گل دوم رسید. این بار روی ارسال ژوائو کانسلو از سمت چپ بود که هالند با پرشی تماشایی و ضربه ای آکروباتیک دروازه دورتموند را باز کرد.

https://ahlevarzesh.com/news/%d8%aa%db%8c%d8%b1-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d8%b5-%d9%87%d8%a7%d9%84%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%b1-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d8%b4/
تیم میهمان که همه چیز را از دست رفته می دید، پیش کشید و این فرصتی برای سیتی فراهم کرد تا در دقیقه 89 صاحب یک موقعیت خوب شود اما ضربه جولیان آلوارز دقیقا به جایی رفت که مایر حضور داشت.
در دقایق پایانی هم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ  نداد و در نهایت بازی با برتری 2-1 سیتی به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا