اخبارخارجی

جرارد پیکه شایعات انتقالش به اتلتیکو مادرید را رد کرد

به گزارش اهل ورزش جرارد پیکه پس از اینکه تصمیم گرفت کفش هایش را در بارسلونا آویزان کند، شایعات در مورد احتمال پیوستنش به اتلتیکو مادرید را رد کرد.

این مدافع در تاریخ 3 نوامبر پس از شکست در نیوکمپ در این فصل، خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرد و پس از آن  تنها سه بار در لالیگا به میدان رفت. اما به محض اینکه کفش هایش را آویخت، گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه ممکن است به اتلتیکو مادرید بپیوندد و شاگرد دیگو سیمئونه شود، به وجود آمد. با این حال پیکه با خنده به این شایعه تاکید کرد که قرار نیست پیراهن هیچ تیم دیگری را بپوشد.

مطلب مرتبط:بمب خبری در کاتالونیا: خداحافظی پیکه با بارسا و فوتبال

جرارد پیکه

“من با چولو [سیمئونه] تمرین می کنم… هرکسی که خبر می دهد من می توانم با اتلتیکو امضا کنم، سرنخی ندارد. این دیوانگی است. من هرگز پیراهن هیچ تیم دیگری به جز بارسا را نمی پوشم. بتیس شاید قانع کننده تر باشد، اما خب، این خبر منتشر شد و باعث خنده من شد.”

جرارد پیکه پس از اینکه به دلیل فحاشی به گیل مانزانو، داور بازی مقابل اوساسونا از بازی اخراج شد، دوران حرفه ای خود را با یک یادداشت جنجالی به پایان رساند. این مقام مسئول در گزارش بازی خود مدعی شد که این مدافع باعث به راه افتادن سیل توهین به او شده است.

دیگو سیمئونه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا