اخبارخارجی

جریمه نقدی منچستر یونایتد به دلیل بی انظباطی بازیکنانش

جریمه نقدی منچستر یونایتد؛به گزارش اهل ورزش اتحادیه فوتبال انگلیس پس از اتفاقاتی که مقابل چلسی و نیوکاسل در لیگ برتر رخ داد، منچستریونایتد را با دو جریمه نقدی جریمه کرد.

شیاطین سرخ پس از اتفاقاتی که مقابل چلسی و نیوکاسل رخ داد، دو بار جریمه شدند. بازیکنان منچستریونایتد پس از دریافت پنالتی دیرهنگام آبی ها در درگیری خود در استمفورد بریج، داور استوارت آتول را محاصره کردند تا اعتراض کنند. اتفاق مشابهی در اولدترافورد با شکایت بازیکنان پس از رد گلزنی کریستیانو رونالدو رخ داد.

جریمه نقدی منچستر یونایتد

منچستریونایتد به خاطر حادثه رخ داده در  مقابل چلسی 45 هزار پوند و برای بازی با نیوکاسل 37 هزار پوند جریمه شده است. رونالدو همچنین در اوایل این فصل به دلیل شکستن گوشی یکی از هواداران اورتون پس از شکست در گودیسون پارک در فصل 2021-2022 متهم شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: منچستریونایتد به دلیل نقض قانون E20.1 اتحادیه فوتبال انگلیس در جریان بازی‌های لیگ برتر خود مقابل نیوکاسل یونایتد در روز یکشنبه 16 اکتبر و چلسی در روز شنبه 22 اکتبر در مجموع 82 هزار پوند جریمه شده است.

جریمه نقدی منچستر یونایتد

باشگاه منچستریونایتد اعتراف کرد که نتوانسته اطمینان حاصل کند که بازیکنانش در دقیقه 49 بازی نیوکاسل و دقیقه 84 بازی چلسی به شیوه ای منظم رفتار کرده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا