اخبارخارجی

جسی مارش:از دست شاگردانم عصبانیم

اهل ورزش|جسی مارش:از دست شاگردانم عصبانیم، سرمربی لیدز یونایتد اعتراف کرد که از عملکرد ضعیف تیمش خسته شده است و معتقد است که عملکرد آنها شایسته نتیجه بهتری بوده است.

سرمربی آمریکایی لیدز این سخنان را در حالی می گوید که تیمش در هیچ یک از هشت بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز نشده است. آنها در حال حاضر به لیورپول سفر می کنند، در حالی که 4 بازی را باخته اند.

جسی مارش:از دست شاگردانم عصبانیم

مارش در گفتگو با مطبوعات پیش از بازی آخر این هفته گفت: “من 14 سال بازیکن بودم و اکنون 13 سال مربی هستم و هرگز در دوران حرفه ای ام اینقدر موقعیت از دست نداده ام. من از این موضوع خسته شده ام.

“من در حال حاضر به نوعی عصبانی هستم. از بازی کردن در مسابقاتی که در آن مسابقه هستیم و در بسیاری از موارد بهتر از حریفانمان هستیم و بدون هیچ چیز دور می شوم خسته شده ام. از اینکه از لحظاتی که در آن هستیم استفاده نکنم خسته شده ام. تیم بهتری در مسابقات است و از دادن گل های خیلی ارزان خسته شده ام و از نگرفتن نتیجه ای که باید می گرفتم خسته شده ام.”

لیدز یونایتد-جسی مارش:از دست شاگردانم عصبانیم

لیدز در منطقه سقوط لیگ برتر قرار دارد و با 9 امتیاز هم امتیاز با ناتینگهام فارست در رده آخر قرار دارد که یک بازی کمتر انجام داده است.

لیدز یونایتد از سال 2001 تاکنون لیورپول را شکست نداده است. اتفاقاً آن پیروزی در آنفیلد بود، جایی که این دو در آخر هفته به مصاف هم خواهند رفت.

اگر باشگاه تصمیم به اخراج مارسلو بیلسا گرفت به دلیل عملکرد ضعیف در فصل گذشته.وی اگر نتواند به سرعت نتایج لیدز را تغییر دهد، مارش می تواند به همین سرنوشت دچار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + بیست =

دکمه بازگشت به بالا