اخبارخارجی

جشن 130 سالگی نیوکاسل با رونمایی از پیراهن چهارم

جشن 130 سالگی نیوکاسل با رونمایی از پیراهن چهارم؛این یک پیراهن خاص برای هر طرفدار کلاغ ها است.

اهل ورزش|نیوکاسل یونایتد چهارمین پیراهن خود را به مناسبت 130مین سالگرد تاسیس باشگاه در سال 1892 منتشر کرد. از نظر فنی، این پنجمین پیراهنی خواهد بود که نیوکاسل در این فصل لیگ برتر پس از اینکه باشگاه مجبور شد در برابر برایتون پیراهن گرم کن خود را روی لباس اصلی خود بپوشند که به خاطر شبیه بودن پیراهنش و اشتباه داور در تشخیص بازیکنانمجبور به چنین کاری شدند.

جشن 130 سالگی نیوکاسل

این پیراهن در رنگ‌های جدید مشکی و خاکستری با یقه پولو آجدار برای ظاهری رترو عرضه می‌شود. یک چاپ ظریف در جلوی پیراهن نقش بسته است و نشان باشگاه را به نمایش می‌گذارد که با تاریخ تأسیس باشگاه بریده شده است. همچنین شامل یک الگوی شکوفایی است که به آن کیفیت نسخه محدود واقعی می دهد. سرآستین‌های آستین دارای درج‌های آجدار در قسمت بیرونی هستند که یکی دیگر از افزودنی‌های شیک به این پیراهن است.

جشن 130 سالگی نیوکاسل

باشگاه نیوکاسل در توضیح الهام‌بخش این پیراهن گفت: پیراهن نیوکاسل یونایتد توسط جوانان محلی پوشیده شده است که رویای نمادهای بزرگ، بین‌المللی، قهرمانان لحظه آخری و علاقه‌مندان به هواداران را دارند، با پیراهن 130 ساله برای ادای احترام به تمام آن بازیکنان خاص. و لحظاتی در طول تاریخ باشگاه فوتبال.

پیراهن چهارم نیوکاسل یونایتد 2022-23 در تاریخ 14 اکتبر عرضه شد و اکنون از سایت باشگاه قابل خرید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

دکمه بازگشت به بالا