اخبارخارجی

جوئل گلیزر مالک منچستریونایتد می خواهد کریستیانو رونالدو را حفظ کند

جوئل گلیزر، مالک منچستریونایتد، با وجود تمایل این بازیکن برای ترک باشگاه، با احتمال فروش کریستیانو رونالدو مخالف است.گفته می‌شود که اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد هفته‌ها به طور خصوصی خواهان فروش رونالدو بوده است، اما گلیزر تاکنون در برابر هرگونه تلاش برای فروش بازیکن پرتغالی مقاومت کرده است.

رونالدو 37 ساله از ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، کاهش 25 درصدی دستمزدی که در نتیجه آن متحمل شده و حرکت منفعلانه باشگاه در بازار نقل و انتقالات ناراضی است،گفته میشود که جورجینا رودریگز، شریک زندگی رونالدو، نیز به بازگشت خانواده خود به اسپانیا تمایل دارد. رونالدو کل تور پیش فصل یونایتد را به دلیل یک مشکل خانوادگی از دست داد.

مالک منچستر مخالف فروش رونالدو

گلیزر هر انتقالی را در یونایتد که مطابق میل وی نباشد وتو می‌کند همانگونه که برای جلوگیری از خروج احتمالی آنتونی مارسیال در سال 2018 مداخله کرد، با اینکه مدیر برنامه این بازیکن فرانسوی علناً اعلام کرد که می‌خواهد برود.

اگرچه گلیزر از زمان بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا در آوریل 2019 به منچستر نرفته است و هیچ بازی یونایتد را از نزدیک تماشا نکرده است، او تقریباً هر روز با مدیر اجرایی ریچارد آرنولد گفتگو می کند.

یونایتد گزارش آخر هفته مبنی بر فسخ قرارداد رونالدو را تکذیب کرده و منابع اصرار دارند که موضع باشگاه مبنی بر اینکه این مهاجم برای فروش نیست تغییر نکرده است.

منابع نزدیک به باشگاه بر این باورند که اکنون تلاشی هماهنگ برای تسریع در جدایی رونالدو در بحبوحه شروع فاجعه بار یونایتد در فصل جدید وجود دارد. جو تیم هنوز آنقدر مسموم است که دو روز قبل از شکست 4-0 در برنتفورد، درگیری در رختکن رخ داد.

خورخه مندز، ایجنت رونالدو، در تابستان به دنبال راهی برای خروج بازیکن خود بوده است، اما چلسی، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید هر کدام از انتقال رونالدو فاصله گرفته اند.

یونایتد با رونالدو در موقعیت بدی قرار دارد زیرا نتوانسته است مهاجمی را برای قرار دادن در خط حمله خود به خدمت بگیرد و عمق تیم در خط حمله دچار مشکل باشد.

رونالدو در فصل گذشته 24 گل در 38 بازی برای یونایتد به ثمر رساند، در حالی که مارکوس رشفورد و جیدون سانچو هر کدام 5 گل و مارسیال 8 گل برای یونایتد در دو فصل گذشته به ثمر رساندند. آنتونی الانگا از فوریه تاکنون گلی نزده است.

تعدادی از بازیکنان تیم یونایتد ترجیح می‌دهند رونالدو برود، در حالی که برخی دیگر از برنده پنج بار توپ طلا حمایت می‌کنند، رونالدو در بین بازیکنان جوان‌تر محبوبیت خاصی دارد،بازیکنی که در کنار هم نگه‌داشتن رختکن در فصل گذشته اوله گونار سولشایر نقش مهمی را بر عهده داشت.حال باید دید که مخالفت مالک باشگاه برای فروش رونالدو به کجا ختم میشود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا