اخبارخارجی

جورجینیو خطاب یه کواچیچ شلیک نکن!

جورجینیو خطاب یه کواچیچ شلیک نکن!به گزارش اهل ورزش وی می گوید از گل خیره کننده متئو کواچیچ در پیروزی 2-1 چلسی مقابل ردبول سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه شگفت زده شده است.

چلسی در اتریش نمایشی خوبی داشت و سالزبورگ را 2-1 شکست داد. کواچیچ در نیمه اول با یک شوت ناگهانی با پای چپ از بیرون محوطه جریمه دروازه را باز کرد و بازیکنان و هواداران را درسکوهای ورزشگاه غافلگیر کرد. جورجینیو که در آن شب کاپیتان آبی ها بود، فاش می کند که او هم مثل هر کس دیگری شوکه شده بود.

جورجینیو خطاب یه کواچیچ شلیک نکن!

او به شوخی گفت: “این خنده دار است زیرا من مدام با او شوخی می کردم: “شلیک نکن!” “بعضی وقت ها او آسمان را هدف میگیرد، در سکوها شوت می زند… فقط توپ را پاس بده! وقتی او امشب گل زد، من مثل “افراد شوک زده” بودم.”

او افزود: “من واقعا برای او خوشحالم. او بازیکن شگفت انگیزی است و امشب خیلی خوب بازی کرد. من برای او و کای [هاورتز] بسیار خوشحالم.”

کای هاورتز به شیوه ای مشابه با یک شوت از راه دور از طریق تیرک دروازه به تور دروازه وارد شد. نتیجه باعث می‌شود که چلسی با یک بازی دیگر، احتمالاً به عنوان تیم اول گروه، از گروه E به دور حذفی راه پیدا کند و بدین معناست که گراهام پاتر اکنون در 9 بازی ابتدایی خود به عنوان سرمربی چلسی شکست نخورده است.

جورجینیو خطاب یه کواچیچ شلیک نکن!

نتیجه روز چهارشنبه اولین شکست خانگی سالزبورگ در فصل 2022-23 بود، زیرا آنها قبل از میزبانی از چلسی پنج برد و چهار تساوی به دست آورده بودند.

چلسی پس از کسب جواز حضور در مرحله حذفی، به دنبال تثبیت جایگاه خود در فصل آینده این رقابت ها خواهد بود. پاتر روز شنبه به مصاف تیم سابق خود برایتون خواهد رفت تا به جمع چهار تیم برتر برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا