اخبارخارجی

جیمز گارنر:چاره ای جز ترک یونایتد نداشتم

جیمز گارنر توضیح داد که چرا چاره ای جز ترک منچستریونایتد و تکمیل انتقال تابستانی 15 میلیون پوندی به اورتون نداشته است.

به گزارش اهل ورزش این هافبک زیر 21 سال تیم ملی انگلیس همیشه به نظر می‌رسید که در پنجره نقل و انتقالات گذشته به سمت خروج از اولدترافورد برود، زیرا نقش محوری خود را در دو دوره قرضی خوب در ناتینگهام فارست افزایش داد. قطع رابطه با باشگاه دوران نوجوانی‌اش برای این بازیکن 21 ساله آسان نبود، اما او اذعان می‌کند که ماندن در منچستر باعث کاهش پیشرفت او می‌شد، زیرا به وضوح هرگز قرار نبود تحت هدایت سرمربی جدید شیاطین سرخ، اریک تن هاخ، یک بازیکن ثابت باشد.

جیمز گارنر

گارنر در مصاحبه ای به تایمز گفته است: «در حال حاضر بسیار ناامیدکننده است. این باشگاهی بود که سال ها با آن پنج بار در هفته تمرین کردم و اولین بازی ام را با آن انجام دادم. اما من نمی خواستم راکد باشم. من واقعاً نمی خواستم آنجا بمانم و وقتی گفتند من هم می توانم آنجا را ترک کنم، با آن موافق بودم. فقط فکر می کنم همه چیز منطقی بود. دو فصل خوب را به صورت قرضی پشت سر گذاشتم و در تابستان به یونایتد بازگشتم.

من می دانم که اگر می ماندم، بازی نمی کردم. می‌دانستم که اکنون، در سن ۲۱ سالگی، بهترین زمان است تا ادامه دهم و سعی کنم ادعای خود را در جای دیگری مطرح کنم و امیدوارم خانه‌ای پیدا کنم که اکنون در اورتون دارم. جایی که الان در دوران حرفه‌ای‌ام هستم، نمی‌خواستم فقط یک بدن اضافی باشم یا نمی‌خواستم فقط یک بازیکن ذخیره در تمرینات باشم. فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی تیم ناتینگهام فارست بودم و این چیزی است که می خواهم باشم. من نمی خواهم فقط یک بازیکن دیگر باشم که در تمرینات برای اعداد حضور دارد. من می‌خواهم بخش اصلی تیم باشم، چه در ابتدا و چه از روی نیمکت.”

جیمز گارنر در لباس منچستر یونایتد

گارنر در طول دو دوره حضورش در ترنتساید، 69 بازی برای فارست انجام داد و به آنها کمک کرد تا در فصل گذشته برای صعود از چمپیونشیپ، انتظار 23 ساله را برای حضور در لیگ برتر به پایان برسانند.

فرانک لمپارد به دنبال این است که از استعداد گارنر در گودیسون پارک نهایت استفاده را کند و بیشترین پتانسیل را از وی آزاد کند و هدف این است که ثابت کند یونایتد اشتباه کرده است که وی را برای مدت طولانی نادیده گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا