اخبارخارجی

ادعای عجیب سرمربی فیلادلفیا:MLS تا سال 2026 لیگ برتر جهان خواهد بود.

به گزارش اهل ورزش جیم کرتین، سرمربی فیلادلفیا یونیون، قبل از فینال مسابقات جام MLS، می گوید که معتقد است MLS می تواند تا چهار سال دیگر لیگ برتر جهان باشد.

از کرتین در مورد محک زدن احتمالی خود در سطح بالاتر فوتبال در اروپا پس از ظهور به عنوان یکی از مربیان برتر MLS سؤال شد. با این حال، این مربی گفت که ممکن است لازم نباشد زیرا او معتقد است که رشد مستمر MLS تا سال 2026 آن را به یکی از بالاترین سطوح در جهان تبدیل خواهد کرد.

جیم کرتین

او در مصاحبه با ESPN گفت:استادیوم ها، امکانات، بازیکنانی که به اینجا می آیند، مربیانی که به اینجا می آیند، چرا اینقدر این موضوع عجیب است که تا سال 2026 این لیگ برتر جهان نباشد؟

او ادامه داد: من همان آدمی می شوم که با گفتن این حرف به دردسر می افتم، اما اگر سرنوشت این لیگ باشد چه؟

جیم کرتین در ادامه افزود که “دوست دارد خودم را آزمایش کنم که آیا وضعیت مناسبی است” در اروپا. سرمربی فیلادلفیا از سال 2014 هدایت این تیم را برعهده دارد و با گرفتن جام قهرمانی منطقه شرق در سال 2021 قبل از رسیدن به جام MLS در این فصل، باشگاه را از یک ناامیدی همیشگی به یکی از بهترین های MLS تبدیل کرد.

جیم کرتین

از نظر MLS، لیگ در سال‌های اخیر گام‌هایی برداشته است و از «لیگ بازنشستگان» به یک توسعه‌دهنده و صادرکننده استعدادهای برتر تبدیل شده است. بازیکنانی مانند آلفونسو دیویس، میگل آلمیرون و برندن آرونسون در سطح بالایی پیشرفت کرده‌اند، در حالی که جسی مارش، سرمربی آمریکایی، هدایت لیدز یونایتد را در لیگ برتر به عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =

دکمه بازگشت به بالا