اخبارخارجی

تکلیف حضور راموس در جام جهانی مشخص شد

حضور راموس در جام جهانی-مارکا امروز نوشت که سرخیو راموس تقریبا هیچ شانسی برای حضور در فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی ندارد.

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، هفته گذشته فهرست اولیه لاروخا شامل 55 بازیکن را به فیفا اعلام کرد و از بین آنها در نهایت 26 بازیکن را به قطر خواهد برد. قرار است 9 روز دیگر فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی اعلام شود ولی نکته جالب حضور سرخیو راموس و جرارد پیکه در فهرست اولیه لاروخاست.

شرایط دو بازیکن کاملا متفاوت است. راموس در پی اس جی به شکل ثابت بازی می‌کند و مصدومیت را کاملا پشت سر گذاشته ولی جرارد پیکه جایگاه ثابتش در بارسلونا را از دست داده است. امروز مارکا نوشت که با این وجود سرخیو راموس هیچ شانسی برای قرار گرفتن در فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی ندارد و پیکه نیز سرنوشت مشابهی دارد.

هر دو بازیکن با اسپانیا در جام جهانی نخواهند بود مگر اینکه چند مدافع اصلی اسپانیا قبل از جام جهانی مصدوم شوند. مهمترین دلیل خط خوردن این دو بازیکن، اعتقاد لوئیس انریکه به حفظ اتحاد حال حاضر تیم است. او معتقد است بازیکنان بزرگ و باتجربه ای مثل سرخیو راموس و پیکه، انسجام تیم را برهم خواهند زد. در واقع انریکه تیمی جوان، بدون ستاره بزرگ و یکدست می خواهد.

آخرین بازی راموس برای اسپانیا مارس 2021 برابر کوزوو بود و پیکه پس از جام جهانی 2018 از بازی های ملی خداحافظی کرد. راموس روز گذشته در جریان یک مصاحبه گفت که حضور در جام جهانی رویای او است ولی با این شرایط باید جام جهانی را فراموش کند.

حضور راموس در جام جهانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا