اخبارخارجی

حمایت لیدز و آدیداس از دگرباشان

حمایت لیدز و آدیداس از دگرباشان؛به گزارش اهل ورزش لیدز یونایتد با آدیداس و طراح ساکن سیدنی کریس اندرو اسمال در مجموعه جدید Love Unites Pride همکاری کرده است. این مجموعه با الهام از فعالان قیام دیوار سنگی در سال 1969 ساخته شده است و برای همبستگی و تجلیل از جامعه دگرباشان در گذشته و حال ساخته شده است.

حمایت لیدز و آدیداس از دگرباشان

قطعات زنده و رنگارنگ شامل پیراهن و ژاکت متحد است. پیراهن Tiro Pride از هنر اعتراضی رادیکال الهام گرفته شده است و طراحی آن دارای حروف برجسته برروی مثلث های برش خورده است. یک سیستم تناسب تمام جنسیت با طیفی از اندازه‌ها، جنسیت‌ها و فرم‌ها در طول فرآیند طراحی ایجاد شده است.

حمایت لیدز و آدیداس از دگرباشان

این ژاکت دارای یک نوار پررنگ است که با همان رنگ‌ها و گرافیک‌های اعتراضی پاپ‌آپ تزئین شده است که روی بازوها و پشت یقه کشیده شده است. همچنین دارای یقه پاپ آپ و نشان اسپرت آدیداس موج دار در پشت است. هر دو مورد با مواد 100٪ بازیافتی ساخته شده اند که ماموریت آدیداس برای کمک به پایان دادن به زباله های پلاستیکی را ادامه می دهد.

حمایت لیدز و آدیداس از دگرباشان

مجموعه غرور عشق آدیداس و لیدز یونایتد  یونایتد در 19 اکتبر عرضه شد و برای خرید از فروشگاه باشگاه لیدز یونایتد در دسترس است.

حمایت لیدز و آدیداس از دگرباشان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا