اخبارخارجی

دخیا:ما تشنه موفقیت هستیم

دخیا:ما تشنه موفقیت هستیم؛به گزارش اهل ورزش داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد می گوید که هم تیمی هایش در زمان سرمربی جدید خود اریک تن هاخ، تشنه موفقیت هستند.

دروازه بان منچستریونایتد توضیح داد که چگونه فکر می کند شیاطین سرخ تحت هدایت سرمربی جدید خود پیشرفت می کنند. تن هاخ شروع سختی را در منچستریونایتد تجربه کرد و با شکست در بازیهای لیگ برتر مقابل برنتفورد و برایتون مواجه شد، اما این تیم در 8 بازی از 11 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها پیروز شده است.

دخیا:ما تشنه موفقیت هستیم

او به وب سایت رسمی باشگاه گفت: “من فکر می کنم که ما بهتر بازی می کنیم. ما در بازی های سخت پیروز می شویم، چند بازی خوب را نیز کلین شیت می کنیم. این برای ما بسیار مهم است و من آن را احساس می کنم.” بازیکنان بیشتر می خواهند، ما تشنه موفقیت هستیم و این یک سیگنال خوب است، بنابراین بیایید به عملکرد خوب خود ادامه دهیم و با هم به مبارزه ادامه دهیم.”

منچستریونایتد پس از 9 بازی در رده پنجم مسابقات لیگ برتر قرار دارد اما فرم آنها ناسازگار بوده است. شیاطین سرخ پس از شروع ضعیفی که داشتند موفق به شکست آرسنال و لیورپول شدند تا اوضاع کمی برای آنها بهبود بیابد، اما زمانی که در دربی منچستر با نتیجه 6-3 توسط منچسترسیتی شکست خوردند، باعث شد تا دوباره تیمشان وارد سراشیبی شود.

دخیا:ما تشنه موفقیت هستیم

دخیا پانصدمین بازی خود را برای منچستریونایتد در تمام رقابت‌ها مقابل نیوکاسل انجام داد که بیشترین تعداد بازی از هر بازیکنی برای یک باشگاه لیگ برتری از زمان پیوستنش به این تیم در سال 2011 می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا