اخبارخارجی

سیتی 6-0 فارست؛پادشاهی به نام هالند

در شبی که باز هم شاهد درخشش ارلینگ هالند و هت تریک این ستاره گلزن و نروژی و البته دو گل خولین آلوارز بودیم، سیتیزن ها در خانه با شش گل ناتینگهام فارست را مغلوب کرده و نشان دادند باز هم مدعی جام قهرمانی هستند.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی و روی اثرگذاری رودری و ضربه خولین آلوارز در دهانه دروازه می توانست به گل برسد، اما دروازه بان ناتینگهام فارست واکنش نشان داد. در ادامه سیتی خیلی زود و در دقیقه 12 به گل اول دست یافت. روی ارسال فیل فودن از سمت چپ، ارلینگ هالند در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای هوشمندانه دروازه ناتینگهام فارست را باز کرد.

درخشش ارلینگ هالند

حملات سیتی ادامه یافت و این تیم خیلی زود به گل دوم نیز دست یافت. ضربه فیل فودن از درون محوطه جریمه توسط هندرسون برگشت داده شد و روی ریباند ارلینگ هالند برای زدن گل دوم برابر دروازه خالی، حاضر و آماده بود.

اما این پایان کار نبود و منچسترسیتی در دقیقه 38 به گل سوم نیز دست یافت. ضربه سر جان استونز در دهانه دروازه به ارلینگ هالند رسید و این ستاره نروژی با پروازی بلند و ضربه سر دقیق خود، هت تریکش را تکمیل کرده و گل سوم را به ثمر رساند،با این گل درخشش ارلینگ هالند در این بازی تکمیل شد.

در لحظات پایان نیمه اول ضربه خولین آلوارز از فاصله ای دور به دیرک دروازه ناتینگهام فارست برخورد کرد و در نهایت 45 دقیقه نخست با برتری 0-3 سیتی به پایان رسید.

درخشش ارلینگ هالند

سیتیزن ها نیمه دوم را نیز هجومی شروع کردند و خیلی زود به گل چهارم رسیدند. پاس عرضی برناردو سیلوا در پشت محوطه به ژوآئو کانسلو رسید و این ستاره پرتغالی با ضربه ای محکم و تماشایی موفق به گلزنی شد.

 در دقیقه 65 نوبت زدن گل پنجم فرا رسید. روی پاس زمینی ریاض محرز، خولین آلوارز در سمت راست محوطه در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای زمینی دروازه ناتینگهام فارست را باز کرد.

درخشش ارلینگ هالند و آلوارز

دقایقی بعد ریاض محرز در موقعیتی تک به تک می توانست به راحتی گل ششم سیتی را به ثمر برساند، اما ضربه این ستاره الجزایری با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.اما در دقیقه 88 خولین آلوارز در مرکز محوطه صاحب توپ شده و با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق به گلزنی شد تا سیتی در این دیدار با نتیجه 0-6 به برتری دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا