اخبارخارجی

حمله دوباره کلوپ به قطر: همه مقصر هستیم

درمورد شرایط قطر همه ما مقصریمیورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بار دیگر نارضایتی‌اش از برگزاری جام جهانی 2022 در وسط فصل را اعلام کرد.

در حالی که تنها نزدیک به دو هفته تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است، همچنان بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبالی نسبت زمان برگزاری این مسابقات اعتراض دارند.
یکی از افرادی که از ابتدا و از ماه‌ها قبل بارها و بارها نسبت به برگزاری این مسابقات در فصل پاییز و عواقب آن برای باشگاه‌ها و بازیکنان هشدار داده بود، کلوپ بود.
این مربی آلمانی بار دیگر در نشست خبری پیش از بازی برابر تاتنهام در این باره اظهار داشت:« من مسابقات را تماشا خواهم کرد اما مسئله این نیست.

من مستندی قدیمی درباره این وضعیت دیدم، مستندی که درباره زمان اعلام میزبانی روسیه و قطر بود. فکر می‌کنم این اولین بار در تاریخ بود که میزبان دو جام جهانی به صورت یک جا معرفی شد. همه ما می‌دانیم این اتفاق چطور رخ داد و و باز هم اجازه دادیم اتفاق بیفتد، هیچ عواقب قانونی دامن‌گیر آنها نشد.»

سرمربی لیورپول با اشاره به اعتراض‌های مطرح شده درباره قطر اضافه کرد:« ما بعدتر درباره حقوق بشر و شرایط افرادی که در آنجا کار کردند صحبت کردیم و اگر بخواهم این موضوع را به آرام‌ترین شکل بیان کنم، شرایط آنها واقعا سخت بود. ما نتوانستیم در تابستان جام جهانی را برگزار کنیم چون هوا گرم بود و یک ورزشگاه هم در قطر وجود نداشت.

من فکر نمی‌کنم کسی فکر می‌کرد که این ورزشگاه‌ها یک روزه ساخته شود چون مسئله علاالدین و چراغ جادو نبود که ورزشگاه جدیدی پدید بیاورد. این شرایط باید شما را عصبانی کند چون همه ما مقصر هستیم. چطور این اتفاق باعث عصبانیت شما نیست؟»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا