اخبارخارجی

آژاکس 1-6 ناپولی؛ درهم کوبیده شدن غیرمنتظره در خانه

یوهان کرویف آرنا زیر پای تیم اسپالتی لرزید

درهم کوبیده شدن آژاکس-خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند بازی تیم‌های آژاکس و ناپولی، پایاپای باشد اما شاگردان لوچانو اسپالتی هم‌چون بازی با لیورپول، ویران‌گر ظاهر شدند تا در یک قدمی صعود قرار گیرد.

اهل ورزش | در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در گروه A، تیم‌های آژاکس و ناپولی از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم یوهان کرویف آرنا مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند. این مسابقه با قضاوت فرانسوا لوتکسیه با پیروزی پنج بر یک ناپولی به پایان رسید.

ابتدا محمد کودوس در دقیقه 9 بازی، آژاکس را پیش انداخت اما ده دقیقه بعد جاکومو راسپادوری کار را به تساوی کشاند. جووانی دی‌لورنتزو در دقیقه 33 حساب کار را 2-1 کرد و با گل پیوتر زیلینسکی در دقیقه 45، ناپولی با پیروزی 3-1 راهی رختکن شد. با شروع نیمه دوم، راسپادوری یک گل دیگر زد و در دقیقه 63، خویچا کواراتسخلیا گلی دیگر وارد دروازه آژاکس کرد. اوضاع قهرمان هلند بدتر هم شد چرا که کاپیتان دوشان تادیچ در دقیقه 73 کارت زرد دوم گرفت و آژاکس ده نفره شد. گل ششم ناپولی در دقیقه 81 و توسط جووانی سیمئونه به ثمر رسید تا آژاکس یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا