اخبارخارجی

بازی‌های این هفته لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد / تایمز

در پی درگذشت ملکه الیزابت دوم، پخش شبکه‌های تلویزیونی مهم بریتانیا برای ساعاتی متوقف شد.

با وجود چراغ سبز مقامات به برگزاری بازی منچستریونایتد – رئال سوسیداد اندکی پس از فوت ملکه الیزابت دوم در ۹۶ سالگی، در پایان مسابقه اما به احترام آن شخصیت، نشست خبری اریک تن هاخ برگزار نشد.

به گزارش MEN، همچنین مصاحبه‌ای در کنار خط با سرمربی یونایتد ترتیب داده نشد تا اظهارات او در مورد این مسابقه به تاریخ دیگری موکول شود. گفتنی است که انتظار می‌رود بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر به دلیل درگذشت ملکه الیزابت دوم به تعویق بیافتد. آن طور که خبرنگار رویال سنتر، نزدیک به خانواده سلطنتی بریتانیا ساعاتی قبل خبر داد، تمامی فعالیت‌های سیاسی، ورزشی و کمدی لغو شده است و خبر آن به مرور اطلاع رسانی خواهد شد.

ناگفته نماند که لغو بازی‌های EFL (اعم از چمپیونشیپ، لیگ یک و لیگ دو) رسما تایید شد و حال فقط اعلام رسمی لیگ برتر باقی مانده است. لیگ برتر بعد از رسمی شدن خبر درگذشت ملکه با انتشار پستی کوتاه مرگ او را تسلیت گفت.

تعویق مسابقات ورزشی و از جمله لیگ برتر فوتبال در بریتانیا سابقه دارد و در سالهای گذشته در دوران اوج اپیدمی کرونا چندین بار بر اساس دستور وزارت ورزش بریتانیا شاهد تعویق مسابقات و سپس برگزاری بدون تماشاچی بازی‌ها بودیم.

روزنامه گاردین می‌گوید در آیین‌نامه‌های دولتی برای موارد مشابه پروتکل‌هایی پیش‌بینی شده است که بر اساس آنها در صورت وقوع چنین رخدادهایی مسابقات ورزشهای فوتبال، اسب‌دوانی و کریکت با وقفه مواجه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دو =

دکمه بازگشت به بالا