اخبارخارجی

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!-بخش دوم

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!آیا هوگو لوریس واقعا دروازه بان بزرگی است؟ آیا روملو لوکاکو یک گلزن قدر در مقابل تیمهای ضعیف است؟ نظر خود را در مورد اختلاف نظرکارشناسان و هواداران در مورد بازی بازیکنان امروز بگویید.

لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو – چه کسی بهتر است؟ مدتهاست که همه مردم و هواداران این دو فوق ستاره در این مورد جانبداری کرده اند.با این حال، یک چیزی که همه می توانند روی آن توافق داشته باشند، وضعیت مشترک این دو نفر به عنوان بزرگان تمام دوران است. این باید نقطه شروع باشد، زیرا ما در اینجا در مورد دو افسانه زنده صحبت می کنیم. آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، باید به استعداد و دستاوردهای آنها احترام بگذارید.

با این حال، امروزه چندین بازیکن برجسته دیگر در بازی وجود دارند که همچنان به دو قطبی کردن نظرات کارشناسان و هواداران نسبت به سبک بازی خود ادامه می‌دهند، ستاره‌های تثبیت شده‌ای که حامیان، صاحبنظران و حرفه‌ای‌های سابق معتقدند یا بیش از حد ارزیابی شده‌اند یا کمتر از آنها قدردانی می‌شوند.

با اهل ورزش همراه باشید تا در دو بخش جداگانه به معرفی این چهره های معروف مستطیل سبز بپردازیم. در بخش دوم به معرفی باقی بازیکنها خواهیم پرداخت،امیدواریم از خواندن این مطلب لذت ببرید و نظر خود را بنویسید و بگویید به نظر شما خواننده گرامی جای چه بازیکنان دیگری در این لیست خالی است.

جک گریلیش

کارشناسان هنوز در مورد استعدادهای جک گریلیش به این بازیکن اعتماد دارند. او در استون ویلا نشان داد که بازیکن خوبی است، اما همیشه سوال این بود که آیا او به اندازه کافی خوب و منظم است که بتواند در بالاترین سطح بازی کند.

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!

اولین فصل او در سیتی نشان داد که او به وظیفه خود عمل نمی کند، با توجه به مشارکت های گریلیش در جشن قهرمانی تیم.

گواردیولا بارها به دفاع از خرید 100 میلیون پوندی پرداخته است، اما گریلیش، حتی او هم اعتراف کرده است که بازی او از زمان ورود به اتحاد به طرز وحشتناکی ضعیف است.

با نزدیک شدن به جام جهانی و فصل دوم حضور او در سیتی، تا تابستان آینده متوجه خواهیم شد که آیا گریلیش یک هدر دادن جدی پول بوده است یا خیر.

جردن هندرسون

منصفانه است که بگوییم جردن هندرسون کاپیتان لیورپول همیشه منتقدان خود را داشته است. برندان راجرز معروف بود که سعی کرد او را در ازای کلینت دمپسی به فولام بفروشد. سر الکس فرگوسن احساس کرد که این هافبک به صورت عجیبی راه میرود.

و با این حال هندرسون به یک چهره کلیدی در احیای لیورپول زیر نظر یورگن کلوپ تبدیل شد، که در نهایت با دست یابی قرمزها به همه جام های ممکن به اوج خود رسید.

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!

در واقع، پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها در سال 2019، خورخه ژسوس، سرمربی فلامنگو، هندرسون را بهترین بازیکن جهان در پست خود توصیف کرد.

با این حال، بازی این هافبک همچنان به اختلاف نظر ادامه می دهد. بسیاری از هواداران انگلیس استدلال می کنند که او بسیار کند و محافظه کار است و ارزش این را ندارد که به صورت یک بازیکن ثابت در تیم ساوت گیت در قطر را حضور داشته باشد.

بر خلاف هواداران انگلیس، در آنفیلد، آنها از آمادگی دوباره هندرسون خوشحال هستند، با توجه به اینکه او کاملاً در امیدهای لیورپول برای ادامه موفقیت باقی می ماند، به خصوص با توجه به اینکه فابینیو اکنون در حال مبارزه با مصدومیت است.

چیرو ایموبیله

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا در سپتامبر گذشته به چیرو ایموبیله گفت: “به یاد داشته باش که قهرمان اروپا هستی. نیازی به اثبات چیزی نیست.”

این یک استدلال معتبر است. ایموبیله بهترین گلزن تاریخ لاتزیو است، چهار بار به عنوان آقای گل سری آ انتخاب شده است و حتی کفش طلای اروپا را در فصل 20-2019 به دست آورده است.

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!

و با این حال افراد زیادی وجود دارند که به سادگی باور نمی کنند که او یک مهاجم در سطح جهانی است.البته بخشی از مشکل وی این است که او به ندرت شانس بازی در لیگ قهرمانان را داشته است.

با این حال، همانطور که خودش نیز اعتراف می کند، در سطح بین المللی آنقدر که می خواست گل نزده است (فقط 15 گل در 55 بازی) و بنابراین سهم او اغلب نادیده گرفته می شود.

او نوامبر گذشته گفت: “گاهی اوقات احساس می شود که من بخشی از تیم قهرمان یورو نیستم.”

در واقع، برای افراد بی طرف، نقش او در تورنمنت احتمالاً به خاطر بهبودی معجزه‌آسا که پس از گل نیکولو بارلا به بلژیک پس از “مصدومیت” انجام داد، به یاد می‌آید!

هوگو لوریس

هوگو لوریس هواداران زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها دیدیه دشان است. سرمربی فرانسه دلیل بزرگی است که چرا این دروازه بان 139 بازی ملی در سطح بین المللی انجام داده و مدال قهرمانی جام جهانی را در این راه به دست آورده است.

و با این حال، لوریس همچنین به خاطر اشتباهاتش به خصوص بازی با توپ در پایش، شهرت دارد. در واقع اغلب فراموش می شود که او به ماریو مانژوکیچ یک گل در فینال روسیه 2018 هدیه داد، فقط به این دلیل که فرانسه  بازی را برد و قهرمان جهان شد.

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!

علاوه بر این، در حالی که شماره 1 تاتنهام در درجه اول به خاطر شوت گیریهایش که اغلب چشمگیر است تحسین می شود، او همچنین مستعد اشتباهات وحشتناک است، همانطور که در آخرین دربی شمال لندن و باخت 2-1 یکشنبه مقابل نیوکاسل بر آن تاکید شد.

پس، لوریس خوش شانس است که مایک مینیان، بازیکن خوش فرم آث میلان، به تازگی به دلیل مصدومیت از میلان دور شده است. در غیر این صورت، سر و صدا برای شروع بازی به صورت نفر دوم در قطر 2022 از طرف هواداران فرانسه کر کننده می شد.

روملو لوکاکو

روملو لوکاکو پس از مدت‌ها تلاش در منچستریونایتد که گری نویل او را به اضافه وزن و غیرحرفه‌ای بودن متهم کرد، شهرت خود را در اینتر بازسازی کرد.

سپس، او تصمیم نابخردانه ای گرفت تا به انگلیس بازگردد و دوباره به چلسی بپیوندد، جایی که دوباره دچار تزلزل شد و افت کرد.

در واقع، همه چیز در زمان توماس توخل در استمفوردبریج به قدری بد پیش رفت که آبی ها تنها پس از یک فصل از خرید رکورد باشگاهی خود با مبلغ 97.5 میلیون پوند صرف نظر کردند و به او اجازه دادند به صورت قرضی به اینتر بازگردد.

 

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!

بنابراین، کمی بیش از یک سال پس از اینکه لوکا تونی او را به عنوان یک مهاجم مرکزی کاملتر از کریستیانو رونالدو توصیف کرد، لوکاکو بار دیگر توسط هواداران لیگ برتر به عنوان یک افتضاح، یک مهاجم که فقط برابر تیم‌های کوچک‌تر گلزنی می‌کرد، رد شد.

بدیهی است، همانطور که آنتونیو کونته در دوران حضورش در سن سیرو ثابت کرد، لوکاکو “خر” نیست. بحث این است که او فقط به نوع حمایت مناسب در داخل و خارج از زمین نیاز دارد.

جیمی کرگر، با این حال، اوایل سال جاری برای بسیاری صحبت کرد و استدلال کرد که با وجود اینکه شماره 9 همیشه گل می زند، او با بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما در یک گروه قرار ندارد.

آلوارو موراتا

باید آن را به آلوارو موراتا بسپارید: او هرگز ثابت نکرده است که یک گلزن قابل اعتماد است و با این حال به احتمال زیاد در جام جهانی 2022 خط حمله اسپانیا را رهبری خواهد کرد.

با این حال، شاید این موضوع بیش از توانایی مهاجم 29 ساله در مورد فقدان مهاجم مرکزی پرکار کشورش باشد.البته باید اذعان داشت که موراتا آمار خوبی برای اسپانیا دارد و در 57 بازی 27 گل زده است.

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!

اما در سطح باشگاهی، موراتا اغلب با مشکل مواجه شده است. در واقع از زمان به ثمر رساندن 15 گل برای رئال مادرید در فصل 17-2016، نتوانسته 12 گل یا بیشتر در لیگ به ثمر برساند.

اما چه کسی می داند در جام جهانی چه اتفاقی ممکن است بیفتد؟

مهاجم اتلتیکو مادرید خود اعتراف کرده است که در برخی مواقع از نظر روحی و روانی با فشار بازی کردن در سطح اول فوتبال دست و پنجه نرم کرده است.

با حمایت مستمر لوئیس انریکه، شاید موراتای مورد انتقاد منتقدانش در قطر را ساکت کند.

پل پوگبا

پل پوگبا اعتراف کرده است که سه سال گذشته آنطور که او دوست داشته پیش نرفته است، که به نظر می رسد وی دست کم گرفته شده است.

هواداران منچستریونایتد زمانی که این بازیکن فرانسوی در سال 2016 از یوونتوس به اولدترافورد بازگشت خوشحال بودند، اما زمانی که او در تابستان رفت، خوشحال تر شدند.

ستاره هایی که کارشناسان فوتبالی را به جان هم انداخته اند!

پوگبا در طول شش سال اقامت خود گهگاه نمایش های خارق العاده خود را به نمایش گذاشت، اما در پایان، او در شبکه‌های اجتماعی فعال‌تر از زمین فوتبال بود.

مدافعان پوگبا به عملکرد او برای فرانسه به عنوان مدرکی از کلاس او اشاره می کنند. او  قهرمان جام جهانی است و مهارت های فوق العاده ای دارد.

و با این حال، گویای این است که وقتی او تابستان امسال یونایتد را به صورت رایگان ترک کرد، هیچ سروصدایی برای به خدمت گیری او در میان باشگاه های بزرگ اروپا به وجود نیامد، و این هافبک که به طور فزاینده‌ای مستعد آسیب‌دیدگی بود، در عوض به تیم یووه بازگشت که دوران سختی را پشت سر می‌گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا