اخبارخارجی

فولام 1-2 یونایتد؛پیروزی در ثانیه پایانی

به گزارش “اهل ورزش“،دو تیم فولام و منچستر یونایتد در رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2-1 تیم مهمان به پایان رسید.

منچستر یونایتد امشب برای انجام آخرین بازی خود پیش از وقفه جام جهانی به لندن رفت تا در ورزشگاه کریون کاتج با فولام دیدار کند. منچستر پیش از این بازی با 23 امتیاز در رتبه پنجم جدول ایستاده بود.

فولام که در خانه بازی می‌کرد مسابقه را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه دروازه یونایتد را تهدید کرد ولی دخیا با شیرجه و استفاده از پاهایش موفق شد شوت وینیسیوس را دفع کند.  اما یونایتد بعد از این که دروازه‌اش را تهدید شده دید بهتر کار کرد و پنج دقیقه بعد تا یک قدمی باز کردن دروازه فولام پیش رفت.

در اولین حمله جدی یونایتد در دقیقه 9 راشفورد با حرکتی انفرادی پیش‌روی کرد و سپس توپ را به مارسیال سپرد اما ضربه او را لنو دفع کرد تا دروازه فولام را بسته نگه دارد.

کریستین اریکسن

اما دومین حمله جدی یونایتد به گل تبدیل شد. در دقیقه 14 کاسمیرو به زیبایی توپ بازیکنان فولام را قطع کرد تا یک ضدحمله برای یونایتد شکل بگیرد. توپ توسط کریستین اریکسن به مارسیال رسید و او با توپ تا نزدیکی محوطه جریمه فولام پیش رفت و آن را به فرناندز رساند. پاس فرناندز در تیر دوم به اریکسن رسید تا او برای شیاطین سرخ گلزنی کند.

داوید دخیا در دقیقه 26 برای دومین بار در این مسابقه یک فرصت عالی فولام را با پاهای خود دفع کرد. شوت ویلسون از فاصله نزدیک بسیار خطرناک بود اما سنگربان اسپانیایی یونایتد با پاهایش مانع از ورود توپ به درون دروازه خود شد. دو دقیقه بود ویلسون این بار با شوتی از راه دور شانس خود را امتحان کرد اما دخیا توپ را مشت کرده و به کرنر فرستاد.

مارکوس رشفورد

در دقیقه 30 آنتونی مارسیال بعد از یک حرکت ترکیبی زیبا با فرناندز با دروازه‌بان فولام تک به تک شد ولی نتوانست او را مغلوب کند و لنو دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه فرصت جدی‌ای روی دروازه‌ها خلق نشد تا نیمه اول با پیروزی 1-0 شیاطین سرخ به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم یونایتد خیلی زود کنترل را به دست گرفت و به سمت دروازه فولام حمله کرد اما لنو دو بار پیاپی دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 48 بود که لنو ابتدا شوت الانگا را دفع کرد و توپ بازگشتی به راشفورد رسید اما لنو بار دیگر ضربه او را هم دفع کرد تا یک فرصت عالی را از یونایتدها بگیرد.

یونایتد برای به ثمر رساندن گل دوم بی‌تابی می‌کرد و دو دقیقه بعد پاس خوب کاسمیرو به مارسیال رسید و شوت او به سمت تیر دوم می‌رفت وارد دروازه شود ولی لنو هوشیار بود و توپ را مهار کرد.

چند دقیقه بعد نوبت دخیا بود که مثل برند لنو دو فرصت پیاپی گلزنی را از فولام بگیرد. شوت وینیسیوس را دخیا دفع کرد و توپ با کمک لیساندرو مارتینز به کرنر رفت. کرنر ارسالی را ریم با ضربه سر به سمت دروازه یونایتد شلیک کرد اما دخیا این بار هم با نوک انگشت‌هایش توپ را دفع کرد.

جیمز

پنج دقیقه بعد از این دو فرصت اما فولام موفق شد به گل برسد. در دقیقه 61 فولام یک بار دیگر در ضدحمله توپ را به کیه‌رنی رساند و او با ارسالی به درون محوطه شش قدم یونایتد جیمز را پیدا کرد تا او بالاخره دروازه دخیا را باز کرده و کار را به تساوی 1-1 بکشاند.

در دقیقه 72 دخیا با یک مهار تماشایی دروازه یونایتد را نجات داد. کرنر ارسالی فولام با یک ضربه سر ریم به میانه محوطه جریمه رفت تا پالینیا با یک ضربه تماشایی تا آستانه گلزنی پیش برود اما دخیا با واکنشی استثنایی توپ را دفع کرد.

گارناچو در بازی دو تیم فولام و منچستر یونایتد

نود دقیقه قانونی بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و درحالیکه سه دقیقه از وقتهای تلف‌شده گذشته بود ستاره آرژانتینی جوان یونایتد برای تیمش کار بزرگی کرد و پیروزی را برای شاگردان تن‌هاخ به ارمغان آورد. در دقیقه 90+3 لوک شاو در جناح چپ توپ را به گارناچو رساند و او با یک حرکت ترکیبی تمرین‌شده با اریکسن توپ را در محوطه جریمه فولام دریافت کرد. او موفق شد از کوردوا مدافع حریف عبور کرده و با شوتی کم‌ارتفاع لنو را هم شکست داده و دومین گل یونایتد را به ثمر برساند. یونایتد به لطف این گل درخشان گارناچو این بازی را با پیروزی 2-1 به پایان برد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا